Jump to content
*** New Software Coming Soon! Please Check for Important Information in the Read Me Section ***

Recommended Posts

Posted
4 minutes ago, FrankZabba said:

Machen Sie sich bereit für den Zusammenbruch Ihrer Welt! Es sind zu viele Spieler im Spiel, um sicherzustellen, dass Massimo mit Karma erfolgreich ist!

Naja, ein wenig Übertreibung sei mir gestattet. Ich wäre zumindest sehr enttäuscht wenn sich Karma mit diesem professionellen Verführer wirklich einlassen würde. Aber auch da letztendlich ihre Entscheidung auf die wir keinen Einfluß haben. 

• Upvote 2
Posted
2 minutes ago, Gerald Knauft said:

Well, I may exaggerate a little. At least I would be very disappointed if Karma really got involved with this professional seducer. But ultimately it's her decision over which we have no influence. 

and the script writers lol

• Upvote 2
Posted
14 minutes ago, Gerald Knauft said:

Naja, ein wenig Übertreibung sei mir gestattet. Ich wäre zumindest sehr enttäuscht wenn sich Karma mit diesem professionellen Verführer wirklich einlassen würde. Aber auch da letztendlich ihre Entscheidung auf die wir keinen Einfluß haben. 

the jungle book hypnosis GIF

Posted
il y a 58 minutes, poncherello a dit :

Nous la verrons arriver vers 21h30

Vous avez eu un message de KARMA  ? Marc de café ? Boule de cristal ? Vous me surprenez, j'apprécie !

Posted
22 minutes ago, SMETANA said:

Hai un messaggio da KARMA? Marc de café? Boule de cristal? Vous me suprenez, j'apprécie!

Very simple and hopeful assumption  😋😋😋😋😋😋

• Haha 2
Posted
1 minute ago, poncherello said:

Presupposto molto semplice e pieno di speranza  😋 😋 😋 😋 😋 😋

From what I remember she arrives at that time and then leaves around midnight, like the last time on Friday

Posted
14 minutes ago, poncherello said:

Hypothèse très simple et pleine d'espoir  😋 😋 😋 😋 😋 😋

mon espoir est qu'elle rentre a la villa

Posted
1 hour ago, Gerald Knauft said:

Karma has no problems doing sex as content here on RLC.

But Massimo is not her type at all, I don't think she likes him.

She knows full well what he's doing and that's not her thing.

Karma-Massimo is not gonna happen in my mind.

• Thanks 1
  • Upvote 2
Posted
3 minutes ago, northguy said:

Karma-Massimo is not gonna happen in my mind.

Some said the same about  Massi and Cecelia

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...