Jump to content

where has the love gone


Recommended Posts

Je ne saurai jamais si Woodworker est un bad boy mais je partage sa vision pour dire qu'Efim n'est pas un bad boy. C'est un brave mec qui veut se donner des airs pour paraître un peu plus adulte mais il ne convainc personne... Certes, vous répondrez peut-être que le fait d'être un mauvais garçon n'a pas de rapport avec le milieu social dont on est issu et que c'est une question de personnalité. Pourtant, je pense que l'origine influe beaucoup au moins dans le domaine éducatif mais je peux me tromper.

J'ai toujours pensé que ces deux là étaient issus au moins de la classe moyenne, voire d'un milieu favorisé.

N'imaginez pas un instant que je sois partisan d'une quelconque théorie du genre ou des origines. Au contraire, je combats ces idées.

--

I'll never know Woodworker as a bad boy but I agree with him when he says Efim isn't a "bad boy". For me, Efim is a nice guy who wants to give bad boy tunes to look like more adult. He convinces no one... Certainly, you may answer as being a bad boy has no relation with the social environment in which one is born and it is a matter of personality. Still, I think that the origin influences at least educationally but I could be wrong.

I always thought those two were from, at least middle class or even a well-off background.

Do not imagine for a moment that I am a supporter of any theory of gender or background. On the contrary, I fight these ideas.  :)

Link to comment
Share on other sites

Street cred is relative to which street you hang out on, and the people who loiter there.

Personally, I'd rather have street cred on Wall Street (girls enjoy a monied man), but things didn't work out that way.  :-[

C'est la vie.

Between the extremes is a happy medium.  ???

Link to comment
Share on other sites

Between the extremes is a happy medium.  ???

This looks like a proper street for CamCaps members: http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20090814001459/familyguy/images/e/ec/Brookfield_Insane_Asylum.jpg

We'd all have plenty of instant street cred there!  ;D ;D ;D 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...