Noldus Posted Wednesday at 11:29 AM Author Share Posted Wednesday at 11:29 AM Vesna and Katarina on vacation until 21. November Karma to November 27 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rainman13 Posted Wednesday at 11:53 AM Share Posted Wednesday at 11:53 AM Vor 24 Minuten sagte Noldus: Vesna und Katarina im Urlaub bis 21. November Karma bis 27. November Wenn es nach mir ginge, könnten sie für immer in den Urlaub fahren. Sie würden sicher niemandem fehlen. Wünsche sind willkommen.😄 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
coolcucumber Posted Wednesday at 12:06 PM Share Posted Wednesday at 12:06 PM RLC has been more dry in second half of this year than the Sahara desert. I really miss the 2019 and 2020 days, best years of RLC by a mile. 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xarvaz Posted Wednesday at 06:23 PM Share Posted Wednesday at 06:23 PM 6 hours ago, rainman13 said: Wenn es nach mir ginge, könnten sie für immer in den Urlaub fahren. Sie würden sicher niemandem fehlen. Wünsche sind willkommen.😄 I find it disappointing that she is only gone for a week, the last time she did that she came back with that thing... 😖 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikeeej4 Posted Wednesday at 06:30 PM Share Posted Wednesday at 06:30 PM 7 hours ago, Noldus said: Vesna en Katarina op vakantie tot 21 november Karma tot 27 november dan zal hawk zichzelf moeten aftrekken 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
costa049 Posted Wednesday at 06:47 PM Share Posted Wednesday at 06:47 PM How long has the Villa been empty for? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse Posted Wednesday at 06:51 PM Share Posted Wednesday at 06:51 PM 27 minutes ago, Xarvaz said: I find it disappointing that she is only gone for a week, the last time she did that she came back with that thing... 😖 Be glad !! You have one week to look at her empty room before you are forced to look at her again !! You could even take a chance to look at other places and other girls !! 3 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
isidore57 Posted Wednesday at 07:04 PM Share Posted Wednesday at 07:04 PM Mon message à RLC qui n'engage que moi Bonjour, Je suis au regret de devoir annuler mon abonnement chez vous car c'est difficile de soutenir votre nouvelle politique. Les filles font ce qu'elles veulent, c'est-à-dire aller gagner de l'argent à l'extérieur des villas de RLC ou des appartements, loin des caméras. Depuis deux jours , la villa B4 est absolument vide , les filles sont absentes pour plusieurs jours, ce soir Lilith prépare aussi sa valise et s'en va et Maghdela quitte le projet RLC demain matin. Encore deux lits de plus vides à supporter. Je crois que c'est la fin de RLC : pas de filles lesbiennes sérieuses, Val et Jul ne sont même pas ensemble et l'une des deux en l'occurrence Jul vient nous narguer sous les caméras avec sa maîtresse en se cachant derrière des meubles. Des couples qui n'en sont pas vraiment et des gars comme Hawk qui est absolument nul ou d'autres qui viennent à RLC nous présenter leur trou de cul. Je crois qu'il y a une vraie anarchie chez vous et j'en suis vraiment désolé. Je suis ravie d'avoir passé tant d'années avec vous mais maintenant il est temps de partir, RLC n'est plus RLC... Envoyer ce jour à RLC pour crier mon ras le bol. 1 1 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
daerjohn2015 Posted Wednesday at 07:49 PM Share Posted Wednesday at 07:49 PM I think Karma went to view a house or app. together with the tantra guy, probably all the B apps. will disappear. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xarvaz Posted Wednesday at 08:01 PM Share Posted Wednesday at 08:01 PM 11 minutes ago, daerjohn2015 said: I think Karma went to view a house or app. together with the tantra guy, probably all the B apps. will disappear. 2 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
menouscope2015 Posted Wednesday at 10:04 PM Share Posted Wednesday at 10:04 PM RLC devient de plus en plus ennuyant, et à ce rythme-là, ils fermeront leurs portes ... Les appartements n'ont jamais été aussi vides, B5 a TOUJOURS une chambre vide... On ne parle pas de B7... Au prix demandé, ça ne vaut plus la peine de continuer... J'annule mon abonnement à la fin décembre... pour de bon ! 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boing Posted Wednesday at 10:32 PM Share Posted Wednesday at 10:32 PM but where is Sara? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts