pulo filipe Posted December 27, 2024 Share Posted December 27, 2024 Paul at work computer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aussie_oi_oi Posted December 27, 2024 Share Posted December 27, 2024 This is dead please use #42 hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonno Posted December 27, 2024 Share Posted December 27, 2024 7 minutes ago, Aussie_oi_oi said: This is dead please use #42 hehe Still more life in it compared to SlePaul. 🤣 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pulo filipe Posted December 27, 2024 Share Posted December 27, 2024 Leora exit Have a nice happy day Link to comment Share on other sites More sharing options...
pulo filipe Posted December 27, 2024 Share Posted December 27, 2024 Leora On the living room couch on the phone Link to comment Share on other sites More sharing options...
matilda Posted December 27, 2024 Share Posted December 27, 2024 und schon wieder am fressen vor lauter langeweile 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cameratree Posted December 27, 2024 Share Posted December 27, 2024 45 minutes ago, pulo filipe said: Leora On the living room couch on the phone Why does he wear Womans house slippers when he goes out? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregg Posted December 27, 2024 Share Posted December 27, 2024 2 minutes ago, cameratree said: Why does he wear Womans house slippers when he goes out? Haven't you met paul before he's a cunt in sheep's clothing or slippers 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregg Posted December 27, 2024 Share Posted December 27, 2024 50 minutes ago, pulo filipe said: Leora On the living room couch on the phone Ringing samaritans Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAME Posted December 27, 2024 Share Posted December 27, 2024 hier je n'ai pas aimé le regard de paul vers 23 heures 15 en fixant la caméra 10 et caressant le cul et les seins de leora. j'avais l'impréssion qui se foutée des fans de leora,en leur disant regarder moi je peu la peloter et vous derrière la cam non . 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregg Posted December 27, 2024 Share Posted December 27, 2024 32 minutes ago, RAME said: yesterday i didn't like paul's look around 11:15pm staring at camera 10 and caressing leora's ass and breasts. I had the impression that she was making fun of Leora's fans, telling them, look, I can grope her and you behind the camera can't. Wouldn't you in his place I'd put a thumbs up everytime I shot my load in or out of her I do that now everytime I have a wank over her Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anode Posted December 27, 2024 Share Posted December 27, 2024 il y a une heure, RAME a dit : hier je n'ai pas aimé le regard de paul vers 23 heures 15 en fixant la caméra 10 et caressant le cul et les seins de leora. j'avais l'impression qui se foutée des fans de leora,en leur disant regarder moi je peu la peloter et vous derrière la cam non . Bonjour Ramé ; A mon avis ,il doit lire les messages de CC ,et de nous dire qu'il nous emmerde ,par contre il n'avait pas mal aux yeux pour fixer la camera en pleine lumière avec son regard d'étalon piqué au bromur ? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts