RdKing Posted Monday at 08:01 PM Posted Monday at 08:01 PM 32 minutes ago, Anode said: Je ne comprends pas Leora ,maintenant elle se masturbe plus de trois quart du temps habillé et reste nue après ces battes ,aujourd'hui ,très médiocre ,habillé ,sur le ventre petit faux orgasme le tout en 13 minutes ,elle s'arrange pas ! Bonjour Anode. Ma première réaction serait de dire que c'est parce qu'elle est une idiote mais au contraire elle a compris qu'elle peut faire le minimum et toujours obtenir le maximum. Pas idiote, juste ingrate et profiteuse tel la plupart des cam girls. 1 3 Quote
Anode Posted Monday at 08:51 PM Posted Monday at 08:51 PM il y a 44 minutes, RdKing a dit : Bonjour Anode. Ma première réaction serait de dire que c'est parce qu'elle est une idiote mais au contraire elle a compris qu'elle peut faire le minimum et toujours obtenir le maximum. Pas idiote, juste ingrate et profiteuse comme la plupart des cam girls. Bonjour Rdking ; Son minimum équivaux a rien ,mais qu'elle profite bien ,le minimum a deux face ! 2 Quote
pulo filipe Posted Monday at 09:09 PM Posted Monday at 09:09 PM Eva In the living room playing with leora Paul With the ball 1 Quote
StnCld316 Posted Monday at 09:18 PM Posted Monday at 09:18 PM 2 minutes ago, pulo filipe said: See you tomorrow 😘 OK Bye! 1 Quote
pulo filipe Posted yesterday at 06:08 AM Posted yesterday at 06:08 AM Good morning Good Night Maravilhosa terça feira para todos Wonderful Tuesday for everyone 25/02/2025 25/February /2025 Good morning Beautiful girls Leora Eva Paul 2 Quote
pulo filipe Posted yesterday at 07:31 AM Posted yesterday at 07:31 AM Beautiful girls Eva leora Sleeping together in bed Sweet dreams Paul sleeping in Paul's bed Quote
pulo filipe Posted yesterday at 08:27 AM Posted yesterday at 08:27 AM Last night in bed leora With red bodysuit Having sex with big purple Strong and delicious orgasm Then she got naked on the bed with that beautiful little ass pointing at us. Quote
pulo filipe Posted yesterday at 12:05 PM Posted yesterday at 12:05 PM Leora Have woken up yet In bed on the laptop watching a movie Quote
pulo filipe Posted yesterday at 01:12 PM Posted yesterday at 01:12 PM 14:05 Girls leora Eva Sleep in bed Quote
Recommended Posts