homersimpson Posted October 17 Posted October 17 4 hours ago, YupiSan said: Même réflexion Eh bien moi j'en reve que Adeline fasse des choses interessantes avec ses copines , meme si Markus participe c'est tres bien. Adeline fait du bruit pendant l'acte et j'aimerais voir si elle est aussi bruyante avec d'autres personnes, ce serait genial. 3
Keen Observer Posted October 18 Posted October 18 I see that Montenegro dominated the Replay thumbnails tonight. 1
donearl72 Posted October 18 Posted October 18 Okay, Nancy watch Adeline bate, this is how it is done, She can teach you a thing or two, maybe three or four!!
isidore57 Posted October 18 Posted October 18 Il y a 15 heures, Keen Observer a dit : Je vois que le Monténégro a dominé les vignettes Replay ce soir. Oui , cela commence à devenir lassant de la voir se tortiller toutes les deux heures pour se masturber ou recevoir la bite de Markus. Et comme cette fille ne fera rien avec les autres, moi cela suffit .
Keen Observer Posted October 18 Posted October 18 8 minutes ago, isidore57 said: Yes, it's starting to get boring to see her squirming every two hours to masturbate or receive Markus' cock. And since this girl won't do anything with the others, that's enough for me. The girls gave each other massages today. A slow work in progress.
YupiSan Posted October 18 Posted October 18 She only jerked off once today, and she didn't even fuck. What are you talking about? 10 minutes ago, isidore57 said: Oui , cela commence à devenir lassant de la voir se tortiller toutes les deux heures pour se masturber ou recevoir la bite de Markus. Et comme cette fille ne fera rien avec les autres, moi cela suffit .
YupiSan Posted October 18 Posted October 18 You're like all men, always complaining about something. Whether it's a little or a lot, you still complain. It's always funny to watch people like that. 18 minutes ago, isidore57 said: Oui .
isidore57 Posted October 18 Posted October 18 Je me moque de ton avis sur mes commentaires et je maintiens le mien . Merci
YupiSan Posted October 18 Posted October 18 6 minutes ago, isidore57 said: Je me moque de ton avis sur mes commentaires et je maintiens le mien . Merci Just as I don't care about yours, but unlike mine, yours can negatively affect my enjoyment. All participants read the forum, every fool knows that, and I want to have content every day. I don't want participants to stop delighting me with content every day because of comments like these. 1
isidore57 Posted October 18 Posted October 18 Tu dois etre un peu malade pour dire une phrase pareille ( mon commentaire peut affecter negativement ton plisir ) Bon je n'insiste pas pour te répondre, j'ai d'autres choses à faire plus importantes cet apres midi 1
Keen Observer Posted October 18 Posted October 18 So was the massage table that Adeline and Markus used last night, Nancy's from next door? I see that Angie is back for some evening TV viewing.
Recommended Posts