Jump to content

Barcelona Apt. #1 - General Chat Comments, Quotes & Thanks for Pictures & Videos (2016)


Recommended Posts

  • Replies 63.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Noldus

    5698

  • Dreamer24

    3099

  • legrandrobert

    2436

  • euromike69

    2175

Adele est le "MAILLON FAIBLE" dans cet appartement! Je pense que Danaya est quand même influencée par elle à propos de plusieurs sujets (alcool, sorties en boîte, tenues sexy et jalousie envers Aida)

Danaya, est sensée être la Reine, depuis le départ d'Irma et d'Anna!! Alors qu'elle montre son "rôle" enfin son intelligence à ne pas accepter tout d'Adele! Et accueillir Aida comme il se doit!!

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Je ne paie plus depuis un mois RLC, malgré que les filles sont belles, sexy et attirantes! j'attends de voir (si un jour ça se voit) des filles avec une véritable Real Life? Or en ce moment ce n'est pas le cas! Elles sont loin derrière Irma, Anna ou Ilona, et bien d'autres passées dans cet appartement!!

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, mikeof26 said:

the girls went out 10:28pm

Anticipated time of return: 5:00-7:30 a.m.  their time.  than...eat snack, sleep all day, get up, eat, shower, sleep some more, prepare to go out, go out...repeat.  They're back on their regular schedule.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, winnlove said:

I do not pay more for a month RLC, although the girls are beautiful, sexy and attractive! I expect to see (if one day it shows) girls with a true Real Life? But right now this is not the case! They are far behind Irma, or Anna Ilona, and many others spent in this apartment !!

ditto..............

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Just now, dana3 said:

Anticipated time of return: 5:00-7:30 a.m.  their time.  than...eat snack, sleep all day, get up, eat, shower, sleep some more, prepare to go out, go out...repeat.  They're back on their regular schedule.

you are right that's what there going to do.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, winnlove said:

Je ne paie plus depuis un mois RLC, malgré que les filles sont belles, sexy et attirantes! j'attends de voir (si un jour ça se voit) des filles avec une véritable Real Life? Or en ce moment ce n'est pas le cas! Elles sont loin derrière Irma, Anna ou Ilona, et bien d'autres passées dans cet appartement!!

I am with you girls are beautiful Laeken real-life bad

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...