Jump to content

Barcelona Apt. #1 - General Chat Comments, Quotes & Thanks for Pictures & Videos (2016)


Recommended Posts

  • Replies 63.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Noldus

    5698

  • Dreamer24

    3099

  • legrandrobert

    2436

  • euromike69

    2175

1 hour ago, euromike69 said:

Hei min venn Noldus ,, takk sir for din kommentar.

Måten hvordan noen av gutta på her liker å bare sitte bak en datamaskin og bare kontinuerlig kaste fornærmelser til venstre og høyre på disse kvinnene er forbi meg ,, hvorfor sier slike stygge ting om dem fordi de gikk ut for natten. ,, Det er så uncalled for det er latterlig .. Og hvorfor hater dem, men fortsatt kommer hit for å se dem hver eneste dag ,,, hvorfor kaller dem eskorte når du ikke er med dem når de er ute for natten? Og har ingen måte å bevise 100% om krav mot dem.

Hvorfor dette sinne?

Hvorfor dette hatet mot kvinner?

Ilona, Irma, Polya og Stella gjorde ingenting for å fortjene dette ,,, de er etter min mening den perfekte leietakere ,, de underholde oss hver dag som best de kan ,,,, folk klage hvis de forlater for natten ,, men hvis de blir her så blir de kalt "fake, manus og bare sette på et show for oss".

Jeg er forvirret ,,,, som er det?

Burde de ikke noen gang forlate apt? ,, (Fordi hvis de gjør ,, da noen her vil si at de gikk på en eskorte date)

Skulle de bli hjemme? (Fordi de samme personene vil da si at de er bare å sette på en falsk show for oss)

Så hva skal de gjøre da ,,, jeg holder på å høre klager, men ikke høre hva løsningen skal være ,, hva kan de noensinne gjøre for å behage alle her?

Tidligere i kveld alle fire av disse damene satt på et helvete av et show ,, og etter min mening fortjener en applaus ,, ingen av dem ble bare sittende rundt gjør ingenting ,, de alle deltok i en herlig dusj dans for oss ,,, og kort tid etterpå gikk de ut for å ha det litt gøy ,,, jeg ser ikke noe galt med det i det hele tatt.

THANK YOU I PAID FIVE THOUSAND FOR SEE NORMAL GIRLS  THEN IT BECOMES A TWENTY MONTHS SO I DO NOT LOOK AT IRMA AND IIONA

Link to comment
Share on other sites

I'm really surprised that Ilona refuses to sleep in her own bed with Stella being in there,,she would rather go sleep on that tiny bed in Irma's room,,Irma is sleeping and Ilona just went to lay down on Irma's bed.

Link to comment
Share on other sites

il y a 11 minutes, euromike69 a dit :

Je suis vraiment surpris que Ilona se refuse de dormir dans son propre lit avec Stella être là ,, elle préfère aller dormir sur ce lit minuscule dans la chambre d'Irma ,, Irma dort et Ilona passa juste à déposer sur le lit d'Irma.

Stella bouge beaucoup la nuit et il est difficile de dormir à ses cotés

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...