Jump to content

Barcelona Apt. #1 - General Chat Comments, Quotes & Thanks for Pictures & Videos (2016)


Recommended Posts

  • Replies 63.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Noldus

    5698

  • Dreamer24

    3099

  • legrandrobert

    2436

  • euromike69

    2175

Pourquoi "TOUJOURS" Irma qui doit faire des massages?? Pourquoi les autres filles ne feraient pas aussi un massage à Irma?? Surtout Ilona, qui a reçu déjà plusieurs massages de la part d'Irma. Je pense qu'Anna serait d'accord de la masser.. Qu'en pensez-vous?

Link to comment
Share on other sites

Pourquoi "TOUJOURS" Irma qui doit faire des massages?? Pourquoi les autres filles ne feraient pas aussi un massage à Irma?? Surtout Ilona, qui a reçu déjà plusieurs massages de la part d'Irma. Je pense qu'Anna serait d'accord de la masser.. Qu'en pensez-vous?

Anna a déjà donné un massage à Irma.  Mais elles n'ont pas la compétance et le savoir-faire comme Irma.

Link to comment
Share on other sites

oui c'est vrai (Max et MR1010), quel manque de respect d'Ilona à Irma avec son "putain de portable" alors qu'Irma se dévoue encore une fois pour satisfaire Mademoiselle. Ilona se croit la "REINE", mais pas pour nous, et pas non plus pour Irma!! J'insiste, Irma est la REINE dans cette maison..

Link to comment
Share on other sites

yes it's true, what lack of respect towards Ilona Irma.Toujours with his "fucking laptop!" Irma still devotes once to meet Mademoiselle. Ilona thinks the "queen", but not for us and not for Irma! I insist Irma is "THE QUEEN" in this house ..

Link to comment
Share on other sites

Unrequited love or one-sided love is love that is not openly reciprocated or understood as such by the beloved. The beloved may not be aware of the admirer's deep and strong romantic affection or consciously reject it. The Merriam Webster Online Dictionary defines unrequited as "not reciprocated or returned in kind."

I think the above definition sums up poor Irma's position. I'm sure Irma gets pleasure giving but sadly she will always end up disappointed!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...