Jump to content

Eva & Sam General Chat Topic 2019 #1


Recommended Posts

1 minute ago, rebliz said:

yes

That was way back in April. And they haven't fucked since. She hasn't so much as gave him a second look since then; not even when they went to visit MSD. Like I said, she has no desire to fuck him again.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, miscvoyeur said:

That was way back in April. And they haven't fucked since. She hasn't so much as gave him a second look since then; not even when they went to visit MSD. Like I said, she has no desire to fuck him again.

Desire or not I am sure she will take the next chance at NSD she wanted S

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, moos54 said:

Un jour faudra vraiment que tu prenne une chambre avec Sam, vue tout tes messages contre lui, on dirait qu'il t’intéresse vachement plus que tout le reste 😉 

il n'est pas parfait, c'est peut être une fausse image que j'ai des homme Russe, mais en général ils ont l'air assez Macho sur les bords, Baldi a l'air d'être une exception  

Pour le sexe, Eva a pas l'air de trop s'en plaindre donc c'est qu'il est pas si mauvais, peut être un fond de jalousie? 

Sinon on en parle de la copine d'Eva qui a laisser son sac d'affaires sous la caméra 6 de la chambre et qui peut revenir n'importe quand 😉 

yes I am very critical of macho people like Sam, Smith or Markus who look at their women only to fuck ... but outside sex I see men attentive PAUL .BOGDAN .TIBOR and all others ...... on this forum we can also discuss the character and the behavior of the tenants or the perpetual masturbations of Léora the thighs spread in front of the camera .... and to Éva jealous not but as envious

oui je suis très critique envers des gens macho comme Sam,Smith ou Markus qui regardent leurs femmes uniquement pour  baiser...mais en dehors du sexe je vois des hommes attentionnés PAUL .BOGDAN .TIBOR et tous les autres.......sur ce forum on peux aussi discuter du caractère et du comportement des locataires ou des perpétuelles masturbations de Léora les cuisses écartées devant la caméra....et pour Éva jaloux non mais comme beaucoup envieux 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...