Jump to content

B4 Girls & Couples On Vacation - General Topic 2020 #37 (December)


Recommended Posts

2 minutes ago, ze81 said:

Ducha de bañera Longgg ... comprobar ... después ... masaje tal vez ... luego, después de terminar, Bogdan finalmente puede terminar con la miseria, esperar y reunirse con su esposa en su dormitorio. Probablemente, Martina se irá e irá a la casa para reunirse con su hombre. haga una pausa para fumar y haga algunos "arreglos" 🤣 .

Martina is staying until tomorrow.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Not sure if Nelly will go as far as Megan gone with Martina..wish they go even farther but usualy Nelly puts some limits and dont seem to go very far.We will see soon..next in movie is massage.My bet..just a light erotic massage exchange scene.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Just now, ze81 said:

Not sure if Nelly will go as far as Megan gone with Martina..wish they go even farther but usualy Nelly puts some limits and dont seem to go very far.We will see soon..next in movie is massage.My bet..just a light erotic massage exchange scene.

she let masha eat her out so who knows 

Link to comment
Share on other sites

il y a 1 minute, ze81 a dit :

Je ne sais pas si Nelly ira aussi loin que Megan est parti avec Martina..Je souhaite qu'ils aillent encore plus loin mais d'habitude Nelly met des limites et ne semble pas aller très loin.Nous verrons bientôt ... le prochain film est le massage.Mon pari ... juste une scène d'échange de massage érotique léger.

Nelly ne fera rien, elle est trop cruche et maladroite,

là elle se comporte comme une gamine , Megan a plus d'autorité qu'elle  avec les filles.

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...