Jump to content

Leora - Home Activities (2022) #40


Recommended Posts

7 hours ago, StnCld316 said:

Likely not until her Penalty for violating her Visa on her last stay. I'd say she has at least 9 months to a year to wait bfore she appl for a another Visa in the Schengen Zone.

I wouldn't hold my breath. Most Schengen Zone nations are also members of NATO. Anything could happen at any time, and none of it will be particularly fun.

  • Like 1
  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Foamy T. Squirrel said:

I wouldn't hold my breath. Most Schengen Zone nations are also members of NATO. Anything could happen at any time, and none of it will be particularly fun.

That's for sure.  Putin's been getting his heavy artillery ready.  AI Drones.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

good Morning  

good night 

Good weekend 

Great Saturday. For all

with family and friends

19/03/2022 19/March/2022

Good morning Beautiful girls 

Leora and sexy girl

👸 👯 

🐨👯 🌟🐈 😉🐎🦝🐿️🦍🗼💀🐊😁🦜 😈🐶 🦨 🔭 ✈️ 🕵️👨‍🍳🌶️🏍️ patou gag-her brokk! nenemoh7 hard on chris gregg scutus moos54 tikayou Masterchef marco 6742 taxio miraguy spying1 Pete1960 ste

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Bonjour

Je viens de lire vos commentaires merci

Encore une fois leora ces masturbé dommage pour moi je n’ai pas vu la vidéo

Et je pense que personne ne peut me la transmettre en prive ou par l’intermédiaire deMyAirBridge.com ou je pourrais donner mon mail en privé

Il y a quelque mois je recevais d’un bon ami les vidéos le lendemain dans la journée et pour moi c’était un immense plaisir de les recevoir et sa me changeais de la voir de se faire plaisir et moi qui la voix seulement dans la journée quand elle est la et je remercie encore avec une grande sympathie qu’il a pu me les envoyer, mais malheureusement et arrêter l’abonnement a RLC

Je remercie Guyquad et G-H pour vos commentaires

Je pense que c’était moi qui avais écrit je t’aime lors d’un post je men excuse j’ai mal traduit maintenant je vais éviter de parler de ce que j’entends et je vous laisse de nous dire ce qu’il est bon à entendre

Mais si vous pouvez me donner des nouvelles en privé sur Leora et Paul je serais très ravis

Bon week-end

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...