Jump to content

have they left or went on a trip?


Recommended Posts

Isabel cogió unos días de vacaciones para ir a ver a su hermana, mientras tanto Marcelo se queda solo en casa muerto del asco. Una pareja normal se van los dos de vacaciones, no cada uno por su lado, donde va uno va el otro, que para eso es su pareja. Estos dos tienen los días contados, me recuerda muchísimo al principio del fin entre Alma y Stefan, cuando Alma se iba unos dias a Valencia "a ver a su familia" o "a arreglar el coche" y al final todos sabemos como terminó la cosa, Stefan con mas cuernos que un saco de caracoles. Marcelo lleva el mismo camino...

Link to comment
Share on other sites

@HMFIC after RLC's recent clamp down it is the nuts in this place now that keep me coming back !!! ;D ;D ;D

Yeah Chiller you are right, nuts have to be kept in one place.but seriously RLC is the one gone NUTScameras lag and freeze ,charging more money etc. i don't think so.

plus being here is more interesting than rlc anyway.    :)

Link to comment
Share on other sites

Isabel cogió unos días de vacaciones para ir a ver a su hermana, mientras tanto Marcelo se queda solo en casa muerto del asco. Una pareja normal se van los dos de vacaciones, no cada uno por su lado, donde va uno va el otro, que para eso es su pareja. Estos dos tienen los días contados, me recuerda muchísimo al principio del fin entre Alma y Stefan, cuando Alma se iba unos dias a Valencia "a ver a su familia" o "a arreglar el coche" y al final todos sabemos como terminó la cosa, Stefan con mas cuernos que un saco de caracoles. Marcelo lleva el mismo camino...

Yes sir i think you are correct,their day's in rlc is coming to a end.

Link to comment
Share on other sites

wouldn't let me in on your bet Squirel but i am with you.  Think it is game over for these two and not only here but for real.  The real question is this.  Is she jst goe, or in the grey bar hotel or injured.  did catch another fight a few days ago.  Didn't last long but was in the guest bathroom again.  Haven't seen her since

Link to comment
Share on other sites

Primarily @Baker48, but to I&M followers:

I never followed them much (though they had terrific sex) but she doesn't appear very often anymore, and he looks like a lonely puppy without her. I honestly do not think they will continue this way much longer. I'm actually sorry that this break-up occurred. But such transitions happen with RLC tenants, and we must adjust to that simple fact.

Link to comment
Share on other sites

[quIsabel are home just nowote author=HMFIC link=topic=3688.msg67453#msg67453 date=1406651235]

@HMFIC after RLC's recent clamp down it is the nuts in this place now that keep me coming back !!! ;D ;D ;D

Yeah Chiller you are right, nuts have to be kept in one place.but seriously RLC is the one gone NUTScameras lag and freeze ,charging more money etc. i don't think so.

plus being here is more interesting than rlc anyway.    :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Isabel cogió unos días de vacaciones para ir a ver a su hermana, mientras tanto Marcelo se queda solo en casa muerto del asco. Una pareja normal se van los dos de vacaciones, no cada uno por su lado, donde va uno va el otro, que para eso es su pareja. Estos dos tienen los días contados, me recuerda muchísimo al principio del fin entre Alma y Stefan, cuando Alma se iba unos dias a Valencia "a ver a su familia" o "a arreglar el coche" y al final todos sabemos como terminó la cosa, Stefan con mas cuernos que un saco de caracoles. Marcelo lleva el mismo camino...

Amén.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...