Jump to content

B2 - General Topic 2023 #6 (May)


Recommended Posts

50 minutes ago, Epikouros said:

Nadia seems to have good boobs. Nothing to be ashamed of (judging from her bedroom night vision cam).

Unfortunately, I didn't see her shower yet. By the time that happens, it will hopefully be with the light on. 🙂

 

She has showered.

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, costa049 said:

Wir haben also Ashley und Ari und Gloria mit Aziza.

Es ist für mich sehr schön endlich einmal fröhliche, lachende Mädchen zu sehen die sich mögen und vielleicht auch einmal Sex miteinander haben werden. Das erwärmt mein Herz weil es anscheinend nicht gespielt ist wie leider vieles andere bei RLC. Da schaue ich gerne zu und überlege ob ich meine Entscheidung bezüglich meines Abonnementes nicht doch revidieren sollte.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Gerald Knauft said:

Es ist für mich sehr schön endlich einmal fröhliche, lachende Mädchen zu sehen die sich mögen und vielleicht auch einmal Sex miteinander haben werden. Das erwärmt mein Herz weil es anscheinend nicht gespielt ist wie leider vieles andere bei RLC. Da schaue ich gerne zu und überlege ob ich meine Entscheidung bezüglich meines Abonnementes nicht doch revidieren sollte.

🤔

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Ari is preparing the second suitcase: unfortunately I have the impression that the moment of departure is really near.
What a pity! I like Ari.
Most likely Ashley wanted to spend the last days of her stay with her: the two made a beautiful friendship.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...