Jump to content

Leora & Paul - Home Activities (2023) #28


Pete1960

Recommended Posts

It appears that Paul has misplaced possibly the key or credit card, probably the former.

He seems pissed about it, but nothing that a sit down and feed of his face doesn't cure, and delegates responsibility for finding it to Leora.

He's fucking priceless!! ::)

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, jimbo4 said:

It appears that Paul has misplaced possibly the key or credit card, probably the former.

He seems pissed about it, but nothing that a sit down and feed of his face doesn't cure, and delegates responsibility for finding it to Leora.

He's fucking priceless!! 

Perhaps they should look down the side of the cushions on the couch, he reposes there on a regular basis.

Link to comment
Share on other sites

Il y a 2 heures, jimbo4 a dit :

Il n'y a aucune possibilité que Paul parte alors arrête de te tortionnaire.

Lui et Leora discutent déjà de leur prochain déménagement possible et de leur future citoyenneté.

Aussi désagréable que certaines personnes susceptibles de trouver leur relation, c'est leur choix et nous ne sommes que des spectateurs.

Bonjour Jimbo4 ;

je sais mais ce gars m' horripile ,je n'ai  jamais compris ce qui pouvait bien faire sur ce site ou il n'a aucune prétention a y être !

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Anode said:

Bonjour Jimbo4 ;

je sais mais ce gars m' horripile ,je n'ai  jamais compris ce qui pouvait bien faire sur ce site ou il n'a aucune prétention a y être !

As unpleasant as some find him he does have a claim to be here, Leora invited him :cry:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...