Jump to content

Diana and Efim on stage...


Recommended Posts

wow where you get this ?

You can get thousands and thousands of music videos for example from YouTube. Then you surf among them and when you find some who slightly resemble Diana and Efim, you just post those videos here and say that they are on stage. It´s so simple, though it takes some time to find look-a-like people.

Ne parle pas de ce que tu n'as pas vu. Les videos que j'avais mis en ligne était bien d'eux. Mais on m'a demandé de les retirer pour conserver leurs identités. Chose que j'ai fait même si Diana a un compte youtube et que tout le monde peut "tomber" dessus....

A bon entendeur, salut !!!!!

Link to comment
Share on other sites

Tous les deux sont amis de musique classique, pas de pop.

They both play/sing classical music, especially Efim - though I am not quite sure how well he actually performs, his practising does not sound too good.

OK. Je t’envoie mes liens vidéos de Diana et Efim en MP et j'espère que tu auras l’honnêteté de dire que c'est eux....

Link to comment
Share on other sites

Tous les deux sont amis de musique classique, pas de pop.

They both play/sing classical music, especially Efim - though I am not quite sure how well he actually performs, his practising does not sound too good.

That bass or whatever is called seems a little bit out of tune.
Link to comment
Share on other sites

wow where you get this ?

You can get thousands and thousands of music videos for example from YouTube. Then you surf among them and when you find some who slightly resemble Diana and Efim, you just post those videos here and say that they are on stage. It´s so simple, though it takes some time to find look-a-like people.

Ne parle pas de ce que tu n'as pas vu. Les videos que j'avais mis en ligne était bien d'eux. Mais on m'a demandé de les retirer pour conserver leurs identités. Chose que j'ai fait même si Diana a un compte youtube et que tout le monde peut "tomber" dessus....

A bon entendeur, salut !!!!!

Je vous confirme les propos de hn62100  relatifs à la véracité des vidéos. Est-il nécessaire d'en savoir plus sur ce couple ? Qu'est-ce que cela changera pour tout ceux qui échangent ici ? Rien, absolument rien. Cependant rappelez-vous les débuts de ce couple où déjà certaines révélations avaient eu lieu et avaient occasionné la disparition de l'appartement quelques jours. J'ai donc pensé qu'il était peut-être inutile de recommencer aujourd'hui et j'ai évoqué avec hn62100 la possibilité de retirer son post, ce qu'il a fait de son plein gré. Je pense que nous pouvons l'en féliciter car nous sommes sur RLC pour regarder les gens et ne devons en aucun cas nous placer en inquisiteur de leur vie publique, de manière à ne produire aucun préjudice. Profitons donc un maximum du spectacle qu'ils nous offrent, la musique, la joie et la baise.

--

I confirm the veracity of videos hn62100. Is it necessary to learn more about this couple ? What will change for all those who share here ? Nothing, absolutely nothing. However remember the beginnings of this couple where already some revelations had occurred and caused the disappearance of the apartment a few days.  So I thought that it was perhaps unnecessary to repeat today and spoke with hn62100 the opportunity to withdraw his post, what he made of his own volition. I think that we can congratulate him because we are on RLC to watch people and must not in any circumstances place us in Inquisitor of their public life, to do no harm. So enjoy a maximum of the spectacle offered by them, music, fun and fuck.  :)

Link to comment
Share on other sites

what is most bizarre is that it ALWAYS the same two members, who routinely call into doubt all statements and evidence provided by member cc on their knowledge of rlc actors outside rlc !! ! on all fronts, all the apartments, they immediately accuse of "false" every information that is beyond the scope of what rlc shows us !!! a kind of private police? !!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Create New...