Rattlesnake316 Posted December 14, 2023 Share Posted December 14, 2023 25 minutes ago, poncherello said: I'm sorry because I had the illusion that Sara had changed a little but now I think differently Yep geht mir genauso, vor allem die Szene im Bad als sie beide da so zusammen lagen und dieser 8 Minuten lange Kuss zwischen die beiden, so fröhlich hatte ich Karma noch nie gesehen wie an diesen Abend. Ich würde gerne mal in Saras Kopf rein um zu verstehen was sie in dem Moment und wieso sie am nächsten Tag wieder so distanziert zur Karma war. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noldus Posted December 14, 2023 Share Posted December 14, 2023 Sara and the guy went over to B7 and stole a bottle of wine 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grünkohl Posted December 14, 2023 Share Posted December 14, 2023 Ich würde mir mehr Karma hier im Forum wünschen Spirituell fühlt man sich hier wie im Kindergarten I would like more karma here in the forum Spiritually you feel like you're in kindergarten here 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaxK Posted December 14, 2023 Share Posted December 14, 2023 7 minutes ago, Noldus said: Sara und der Typ gingen zu B7 und stahlen eine Flasche Wein This seems to be normal at RLC in B4 and B7, they are self-service shops!!! 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts