Jump to content

Leora & Paul (2024) #15


Recommended Posts

il y a 5 minutes, Gregg a dit :

 

Je vais avoir un putain de chien et elle peut me rencontrer dans le parc, mon chien peut baiser Eva et je ferai le reste, passeport, je suis en route

Bonjour Gregg ;

Crois tu que l'on se met du parfum ,pour sortir le chien , alors qu'elle en a mis ce matin ?

Link to comment
Share on other sites

59 minutes ago, Anode said:

Bonjour jeannieP ;

C'est ce que j’étais en train de penser, elle c'est apprêté très rapidement ,une dose de parfum ,et comme excuse on prend le chien , peut etre un RDV galant?

I don't know about you but usually you don't bring the dog with you on a date...

  • Haha 1
  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

il y a 2 minutes, Brokk! a dit :

Je ne sais pas pour vous mais généralement vous n'emmenez pas le chien avec vous lors d'un rendez-vous...

Bonjour Brokk ;

Bien sur que je pourrais prendre le chien ,mais a ce niveau la ,cela devient une excuse pour Paul !

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Brokk! said:

I don't know about you but usually you don't bring the dog with you on a date...

 

6 minutes ago, Brokk! said:

I don't know about you but usually you don't bring the dog with you on a date...

Depends who you are meeting I've been on blind dates and always took my rottweiler he's better looking than some of the dates

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Brokk! said:

I don't know about you but usually you don't bring the dog with you on a date...

It's stupid isn't it. The way people decide to look at things - LB didn't exist, despite being seen, heard and talked about on cam multiple times. Now, Leora is having an affair simply because she puts perfume on before going out, something she does regularly.

You know what this is - A hope by some she IS seeing someone else, simply because they hate Paul. That's how low this sinks. Utterly worthless.

  • Like 1
  • Sad 1
  • Upvote 5
Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Slipper Guyquad said:

It's stupid isn't it. The way people decide to look at things - LB didn't exist, despite being seen, heard and talked about on cam multiple times. Now, Leora is having an affair simply because she puts perfume on before going out, something she does regularly.

You know what this is - A hope by some she IS seeing someone else, simply because they hate Paul. That's how low this sinks. Utterly worthless.

 Golden Girls Rose GIF by TV Land

  • Haha 1
  • Confused 2
Link to comment
Share on other sites

il y a 5 minutes, Slipper Guyquad a dit :

C'est stupide, n'est-ce pas. La façon dont les gens décident de voir les choses - LB n'existait pas, même s'il a été vu, entendu et parlé à plusieurs reprises devant la caméra. Désormais, Léora a une liaison simplement parce qu'elle se parfume avant de sortir, ce qu'elle fait régulièrement.

Vous savez ce que c'est - Certains espèrent qu'elle voit quelqu'un d'autre, simplement parce qu'ils détestent Paul. Voilà à quel point cela descend. Absolument sans valeur.

Bonjour Slipper Guyquad ;

je n'ai jamais prétendu que Leora avait une liaison ,bien que cela serait bien normal ,vu son étalon ,mais cette situation pourrait laisser a pensé que quelque chose se trame quand a mes écris ils ont autant de valeur que les vôtres !

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Slipper Guyquad said:

It's stupid isn't it. The way people decide to look at things - LB didn't exist, despite being seen, heard and talked about on cam multiple times. Now, Leora is having an affair simply because she puts perfume on before going out, something she does regularly.

You know what this is - A hope by some she IS seeing someone else, simply because they hate Paul. That's how low this sinks. Utterly worthless.

I don’t personally think people actually hope she would have an affair because they hate Paul, what would they gain from it.

Thats like you saying what you have because you hate the other forum members and you don’t appreciate their opinion.

You accuse them of being utterly worthless yet you act no better by overreacting to an opinion.Why not ignore it and rise above it.

All you have achieved is to give them an opening to insult you as you have them.

  • Like 2
  • Thanks 2
  • Confused 2
  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, JeannieP said:

I don’t personally think people actually hope she would have an affair because they hate Paul, what would they gain from it.

Thats like you saying what you have because you hate the other forum members and you don’t appreciate their opinion.

You accuse them of being utterly worthless yet you act no better by overreacting to an opinion.Why not ignore it and rise above it.

All you have achieved is to give them an opening to insult you as you have them.

Well said @JeanniePand fair point. 

  • Like 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

il y a une heure, Slipper Guyquad a dit :

It's stupid isn't it. The way people decide to look at things - LB didn't exist, despite being seen, heard and talked about on cam multiple times. Now, Leora is having an affair simply because she puts perfume on before going out, something she does regularly.

You know what this is - A hope by some she IS seeing someone else, simply because they hate Paul. That's how low this sinks. Utterly worthless.

Comme de nombreux intervenants sur ce forum, je n’ai pas la capacité à comprendre la langue russe, alors que vous, vous avez cette possibilité. Pour ma part, je ne spécule pas sur ce qui peut se passer à l’extérieur de cet appartement et d’ailleurs, cela ne m’intéresse absolument pas. Mais à partir du moment où vous répondez à ceux qui s'interrogent, qui spéculent  et qui semblent interpréter certaines choses de manière erronée, alors vous avez le pouvoir de rétablir certaines vérités, dans le mesure du respect de la vie privée des gens à l’extérieur de cet appartement. Je pense qu'il est inutile d'agresser les gens même si je peux comprendre certains agacements de temps en temps.  Qu’en pensez-vous ? 

  • Like 3
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...