jimbo4 Posted November 1 Share Posted November 1 5 minutes ago, matilda said: super jimbo but I don't understand leora is she really so stupid and doesn't realize that he is just using her People have been known to do some stupid things for âLove â Matilda. Whatever love is or means to Leora. She is a contradiction to an extent, she seems to enjoy sex yet got into a relationship with a guy who doesnât have a clue what to do with her when she presents herself to him to use and abuse as he sees fitâŠ.and all he can do is wank over her with a stupid bemused look on his face. She then resorts to artificial aids which have more life in them than him. He has the social graces of a pig  and would be an absolute embarrassment to go to a restaurant with whereas she could fit into any good class establishment. Nothing as strange as love !   1 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
matilda Posted November 1 Share Posted November 1 jimbo ich kann das ganze verhalten von ihm nur so begrĂŒnden das er mit tieren aufgewachsen ist und das verhalten so ĂŒbernommen hat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pulo filipe Posted November 1 Share Posted November 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAME Posted November 1 Share Posted November 1 franchement qui peu ramener de nouveaux abonnées sur rlc surment pas leora et paul , plus le temps passe plus il nous sorte un spetacle de merde se soir c'est encore pire que l'autre soir et demain sa encore plus chiant 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pulo filipe Posted November 1 Share Posted November 1 Leora look beautiful in a pink nightgown 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pulo filipe Posted November 1 Share Posted November 1 Paul in a relaxing bath with the door closed and the light off Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAME Posted November 1 Share Posted November 1 16 minutes ago, pulo filipe said: Leora est magnifique dans une chemise de nuit rose bonsoir arrĂȘte de dire des conneries si tu trouve que la soirĂ©e et superbe dans son t-shirt je pense que tu es le seule se soir 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anode Posted November 1 Share Posted November 1 il y a 8 minutes, RAME a dit : bonsoir arrĂȘte de dire des conneries si tu trouves que la soirĂ©e et superbe dans son t-shirt je pense que tu es le seule se soir Bonsoir RamĂ© ; Sois gentil avec Pulo ,il n'est pas responsable de la merde de cette appartement prend s'en toi a Paul qui rĂ©ussi a te faire rĂąler !    ! 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pulo filipe Posted November 1 Share Posted November 1 good night eva leora paul See you tomorrow and sweet dream Good night, good morning to everyo See you tomorrow 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAME Posted November 1 Share Posted November 1 8 minutes ago, Anode said: Bonsoir RamĂ© ; Sois gentil avec Pulo ,il n'est pas responsable de la merde de cet appartement prend s'en toi un Paul qui rĂ©ussit Ă te faire rĂąler !    ! bonsoir anode je suis gentil mes un moment il faut arrĂȘtĂ© de dire se qui n'ai pas vrai plus les jours passe plus cette appartement est nul plus rien se passe. pour moi il me reste 2 mois d'abonnement je pense que se serra terminĂ©e je ne mes plus 1 euro la dedant. c'est sĂ»r quelques personnes en moins ne ferra pas la diffĂ©rence. bonne soirĂ©e mais surment pas avec la compagnie de leora Link to comment Share on other sites More sharing options...
dougiestyle4u Posted November 1 Share Posted November 1 3 hours ago, matilda said: super jimbo aber ich verstehe leora nicht ist sie wirklich so dumm und merkt das nicht das er sie nur ausnutzt  Leora is just plain stupid to let Paul control her and interfere with her "RLC job". Once a slave woman, always a slave woman.  Leora's vows to Paul - The vows: "In the name of God, I, LEORA, take you, PAUL (you useless, unhealthy, unhygienic lazy fuckless bastard) to be my husband, to have and to hold from this day forward, for better, for worse, for richer, for poorer, in sickness and in health, to love and to cherish, until parted by death. This is my solemn vow."  Paul's vow to Leora - Fuck you bitch, do what I tell you and slave over me or BANG, ZOOM TO THE MOON LEORA!!! 1 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anode Posted November 2 Share Posted November 2 Il y a 8 heures, RAME a dit : anode bonsoir je suis gentil mes un moment il faut arrĂȘtĂ© de dire se qui n'ai pas vrai plus les jours passĂ©s plus cet appartement est nul plus rien se passe. pour moi il me reste 2 mois d'abonnement je pense que se serra terminĂ© je ne mes plus 1 euro la dedant. c'est sĂ»r quelques personnes en moins ne ferra pas la diffĂ©rence. bonne soirĂ©e mais surment pas avec la compagnie de leora Bonjour RamĂ©; Nous somme tous un peut pareil ,chaque jour qui passe ont aimeraient qu'elle sâaffranchisse et redevienne cette femme qui nous a temps fait rĂȘvĂ©Â ,mais malheureusement la situation se dĂ©grade chaque jour d'avantage suite au plaquage journalier de Paul sur Leora par jalousie ou tout simplement parce quâil est con ,tu n'es pas le seul a vouloir le voir partir ,a le foutre par la fenĂȘtre ,a le pendre,a le brĂ»ler ,mais ont ne le changera plus maintenant il est con il ne comprend rien ! alors arrĂȘte de tâĂ©nerver pour rien ,et dis toi qu'ils n'en non plus pour bien longtemps Une bonne journĂ©e a toi ! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts