Pete1960 Posted November 30 Share Posted November 30 Leora & Paul (2024) #39 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pulo filipe Posted December 2 Share Posted December 2 That bed is missing the koala 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAME Posted December 2 Share Posted December 2 leora malade ou pas malade apparament se n'ai qu'un rhume. se qui ne justifie pas pour ne plus avoir d'attentions pour c'est fans. je vient de visionner le replay du weed-end et bien il c'est rien passer a part l'avoir sur le canapé ou sur le lit en petite culotte même si leora est jolie tu ne peu pas la regardé pendant des heures , en plus elle peu garder la même possition pendant plus une heures avec un éclairage sombre . alor désolé mais la il y a un sérieux prôblème avec cette appartement il y a pas que le sexe mes l'avoir toujours sur son télèphone et sur son portable et dormir je pense que les abonnées paye et au bout il n'on plus rien qui justifie le prix de leur abonnement pour moi il me reste 1 mois et j'arrête . 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAME Posted December 2 Share Posted December 2 leora est couché depuis hier vers 17 heures sur son lit ou sous la couette bien au chaud il et 13 heures 30 tourjours endormie ensuite elle va surment sortir quelque heures a l'extérieur sous une temtérature environ de 2 degrés . vous pensez que c'est bon pour ne pas tomber malade 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pulo filipe Posted December 2 Share Posted December 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pulo filipe Posted December 2 Share Posted December 2 11 minutes ago, RAME said: leora est couché depuis hier vers 17 heures sur son lit ou sous la couette bien au chaud il et 13 heures 30 tourjours endormie ensuite elle va surment sortir quelque heures a l'extérieur sous une temtérature environ de 2 degrés . vous pensez que c'est bon pour ne pas tomber malade Hello RAME Yes, with temperatures almost below zero and it starting to snow. Leora She leaves the house with lots of clothes on and when she gets home she She is almost naked Temperature change Get out of the cold and into the heat 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pulo filipe Posted December 2 Share Posted December 2 Leora In white pajamas, shorts and a nightgown In the bathroom, brush your teeth and take care of your beauty. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pulo filipe Posted December 2 Share Posted December 2 Leora Lying on the sofa in the living room Under the blanket Watch a movie on TV You look beautiful with glasses 🤓 Link to comment Share on other sites More sharing options...
blue is the colour Posted December 2 Share Posted December 2 3 hours ago, pulo filipe said: Hello RAME Yes, with temperatures almost below zero and it starting to snow. Leora She leaves the house with lots of clothes on and when she gets home she She is almost naked Temperature change Get out of the cold and into the heat Hi Pulo that is a Autum temperature to where Leora comes from SIBERIA Brrrrr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pulo filipe Posted December 2 Share Posted December 2 Leora is constipated 🤧🤒 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brit Guy Posted December 2 Share Posted December 2 4 minutes ago, pulo filipe said: Leora is constipated 🤧🤒 Please explain how you can tell this? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pulo filipe Posted December 2 Share Posted December 2 8 minutes ago, Brit Guy said: Please explain how you can tell this? Handkerchiefs Of paper And medicines Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts