Jump to content

Zoya & Lev - Pictures (2015)


Recommended Posts

***O.M.G!! Houston: The Lev, has landed!  I was hoping- no, make that preying that foxy lil' Zoya, would be bringing back a new guy, but no.  Gee, god-dammit', I sure don't know what Zoya sees in Lev- perhaps it's his Cologne???***

Link to comment
Share on other sites

Et voila Corbo me titille , encore un coup a être de nouveau banni ( 4x déja ... ) , Nivotril aussi  , et il en rigole le salaud ...

merde!! j'espère que les 4 fois cela n'est pas de ma faute!!! j'ai une vie, je ne fais pas que cela non plus!!! le dernier qui est partit, c'est for kill, mais surtout parce que c'était un imbécile sans foi ni loi qui dévoilait l'identité de nos protégées en public!!! qui que tu sois, j'apprécie ta nouvelle version, et je ne t'ai fais que des compliments, donc, j'ai du mal à comprendre tes pleurs!!!! ??? ??? ;) ;)

shit!! I hope the 4 times it's not my fault !!! I have a life, I do not do it either !!! the last is left is for kill, but because he was an idiot lawless that revealed the identity of our protected public !!! whoever you are, I appreciate your new version, and I have only compliments you do, so I'm struggling to understand your tears !!!! ??? ??? ;);)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...