biglou1985 Posted 12 hours ago Posted 12 hours ago 16 minutes ago, luvdoggy1111 said: Round 2! I missed round one, yeah she's sweet I like her. She's pretty and she has got one freaking hell of a gorgeous body....He didn't do a good job, with a woman that looks like that, you gotta make her hollering dude....Well, she's a sweet looking girl, so I guess he's a lucky guy. 🙂 Quote
Brit Guy Posted 12 hours ago Posted 12 hours ago @luvdoggy1111 And of course you would react with a haha because you know I'm right ...and it gave you a good feeling. Think smarter and you get rewarded. Quote
Freddie57 Posted 12 hours ago Posted 12 hours ago 3 hours ago, luvdoggy1111 said: Well, she is fucking now! Wow! 🥰 At least for one day. Quote
guitoune68 Posted 11 hours ago Posted 11 hours ago il y a 1 minute, Freddie57 a dit : Au moins pour une journée. Elle qui se cachait un peu sous la douche se lache un peu enfin !! Quote
guitoune68 Posted 11 hours ago Posted 11 hours ago Je remarque que pas mal de filles qui viennent sur RLC ont bien souvents deja un mec qui vie a Barcelone ou es ce que je me trompe ? Quote
CuriousOne693 Posted 11 hours ago Posted 11 hours ago Amirel's dude seems very much in love. I'm sure it's easy to fall in love with her 😍 Quote
guitoune68 Posted 11 hours ago Posted 11 hours ago il y a 4 minutes, guitoune68 a dit : Je remarque que pas mal de filles qui viennent sur RLC ont bien souvent déjà un mec qui vie à Barcelone ou es ce que je me trompe ? En visionant le replay le gar n'a pas mis de capote d'apres moi ils sont ensemble depuis un certain temps 1 Quote
Mauri Posted 11 hours ago Posted 11 hours ago 1 minuto fa, CuriousOne693 ha detto: Il tizio di Amirel sembra molto innamorato. Sono sicuro che è facile innamorarsi di lei 😍 Se paghi bene, potrebbe innamorarsi anche lei😂 2 Quote
esanders6969 Posted 11 hours ago Posted 11 hours ago I hope to God that's not her boyfriend, because it'll be very sad and crazy to lose a relationship over Brandon, 💔, because all these people around her are just illusions of being friends, and they will talk Quote
isidore57 Posted 11 hours ago Posted 11 hours ago il y a 3 minutes, guitoune68 a dit : En visionnant le replay le gar n'a pas mis de capote d'après moi ils sont ensemble depuis un certain temps Cela ne veut rien dire , pas de mal de filles ne mettent pas de capotes sur RLC, tout dépend du mode prévention qu'elles utilisent. Quote
isidore57 Posted 11 hours ago Posted 11 hours ago Yvy dans l'appart avec un nouveau gars qui n'est pas celui de hier soir avec la casquette , ni Brandon. Profites !! Quote
CuriousOne693 Posted 11 hours ago Posted 11 hours ago 2 minutes ago, isidore57 said: Yvy dans l'appart avec un nouveau gars qui n'est pas celui de hier soir avec la casquette , ni Brandon. Profites !! I was just going to as if anyone knows him. Is he with Ivy? Her new victim? 😂 1 Quote
Recommended Posts