biglou1985 Posted 9 hours ago Posted 9 hours ago 16 minutes ago, luvdoggy1111 said: Round 2! I missed round one, yeah she's sweet I like her. She's pretty and she has got one freaking hell of a gorgeous body....He didn't do a good job, with a woman that looks like that, you gotta make her hollering dude....Well, she's a sweet looking girl, so I guess he's a lucky guy. 🙂 Quote
Brit Guy Posted 9 hours ago Posted 9 hours ago @luvdoggy1111 And of course you would react with a haha because you know I'm right ...and it gave you a good feeling. Think smarter and you get rewarded. Quote
Freddie57 Posted 9 hours ago Posted 9 hours ago 3 hours ago, luvdoggy1111 said: Well, she is fucking now! Wow! 🥰 At least for one day. Quote
guitoune68 Posted 9 hours ago Posted 9 hours ago il y a 1 minute, Freddie57 a dit : Au moins pour une journée. Elle qui se cachait un peu sous la douche se lache un peu enfin !! Quote
guitoune68 Posted 9 hours ago Posted 9 hours ago Je remarque que pas mal de filles qui viennent sur RLC ont bien souvents deja un mec qui vie a Barcelone ou es ce que je me trompe ? Quote
CuriousOne693 Posted 9 hours ago Posted 9 hours ago Amirel's dude seems very much in love. I'm sure it's easy to fall in love with her 😍 Quote
guitoune68 Posted 9 hours ago Posted 9 hours ago il y a 4 minutes, guitoune68 a dit : Je remarque que pas mal de filles qui viennent sur RLC ont bien souvent déjà un mec qui vie à Barcelone ou es ce que je me trompe ? En visionant le replay le gar n'a pas mis de capote d'apres moi ils sont ensemble depuis un certain temps 1 Quote
Mauri Posted 9 hours ago Posted 9 hours ago 1 minuto fa, CuriousOne693 ha detto: Il tizio di Amirel sembra molto innamorato. Sono sicuro che è facile innamorarsi di lei 😍 Se paghi bene, potrebbe innamorarsi anche lei😂 2 Quote
esanders6969 Posted 9 hours ago Posted 9 hours ago I hope to God that's not her boyfriend, because it'll be very sad and crazy to lose a relationship over Brandon, 💔, because all these people around her are just illusions of being friends, and they will talk Quote
isidore57 Posted 9 hours ago Posted 9 hours ago il y a 3 minutes, guitoune68 a dit : En visionnant le replay le gar n'a pas mis de capote d'après moi ils sont ensemble depuis un certain temps Cela ne veut rien dire , pas de mal de filles ne mettent pas de capotes sur RLC, tout dépend du mode prévention qu'elles utilisent. Quote
isidore57 Posted 9 hours ago Posted 9 hours ago Yvy dans l'appart avec un nouveau gars qui n'est pas celui de hier soir avec la casquette , ni Brandon. Profites !! Quote
CuriousOne693 Posted 9 hours ago Posted 9 hours ago 2 minutes ago, isidore57 said: Yvy dans l'appart avec un nouveau gars qui n'est pas celui de hier soir avec la casquette , ni Brandon. Profites !! I was just going to as if anyone knows him. Is he with Ivy? Her new victim? 😂 1 Quote
Recommended Posts