Jump to content

Recommended Posts

Posted

RLC se moque vraiment de mettre cet appartement en UM alors que les participants viennent de rentrer.

Ce matin Chili a utilisé le passage à B4 pour rejoindre B7 au niveau des chambres de B4.

Ces gens là ( Chili Alex et Lucian ont dormi à B7 hier soir ). Ils ne sont jamais rentrés chez eux en deux jours complets

et quand ils reviennent , on met l'appart en UM.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...