Howard Posted yesterday at 07:56 PM Posted yesterday at 07:56 PM 3 hours ago, Chris gregg said: Bet her shit comes out smelling of roses 🌹 What makes you think she shits? Quote
pulo filipe Posted yesterday at 08:40 PM Posted yesterday at 08:40 PM Good night and see you tomorrow everyone, and have a wonderful Sunday! 2 Quote
matilda Posted 23 hours ago Posted 23 hours ago ist die russenschlampe immer noch bei ihrem sushi fick 1 Quote
pulo filipe Posted 16 hours ago Posted 16 hours ago Good morning☀️Good afternoon ☀️ Good Night 🌙 Maravilhoso domingo para todos com a família e amigos Wonderful Sunday for everyone with family and friends. 05/07/2026 05/July /2026 Good morning Beautiful girls Leora Eva Paul 👸🐕 2 Quote
pulo filipe Posted 14 hours ago Posted 14 hours ago Leora still haven't arrived home. Eva Sleeping in Eva's bed Paul sleeping in Paul's bed 1 Quote
Chris gregg Posted 14 hours ago Posted 14 hours ago 11 hours ago, Howard said: What makes you think she shits? I wish they had a inside the toilet camera I'd save the pictures and put them on my wall but wife says that would be a turd for the worse Quote
pulo filipe Posted 12 hours ago Posted 12 hours ago Now Leora leaves on Friday to go to work at the hotel reception and only returns home on Sunday. 1 Quote
patou Posted 12 hours ago Posted 12 hours ago il y a 7 minutes, pulo filipe a dit : Leora part le vendredi pour aller travailler à la réception de l’hôtel et ne rentre chez elle que le dimanche. Peut être ,Ou bien elle retrouve son deuxieme Amour pour passer le weeken ensemble car il travaille toute la semaine ? 1 1 1 Quote
Anode Posted 12 hours ago Posted 12 hours ago Je ne crois pas que Leora travail dans un Hôtel 3 jours les Hôtels ne garde pas leurs employer a dormir , c'est ce qu'elle fait croire a Paul ,et je ne vois pas RLC accepter qu'elle est un 2 ème emploi alors que ne fait plus rien pour RLC ! 1 1 Quote
Brokk! Posted 11 hours ago Posted 11 hours ago 1 hour ago, pulo filipe said: Now Leora leaves on Friday to go to work at the hotel reception and only returns home on Sunday. But this Friday she stayed at home...for almost the entire day. Quote
Brokk! Posted 11 hours ago Posted 11 hours ago 51 minutes ago, patou said: Peut être ,Ou bien elle retrouve son deuxieme Amour pour passer le weeken ensemble car il travaille toute la semaine ? What "other love"? Leora isn't the type to carry on two relationships at the same time. 1 Quote
Brokk! Posted 11 hours ago Posted 11 hours ago 53 minutes ago, Anode said: Je ne crois pas que Leora travail dans un Hôtel 3 jours les Hôtels ne garde pas leurs employer a dormir , c'est ce qu'elle fait croire a Paul ,et je ne vois pas RLC accepter qu'elle est un 2 ème emploi alors que ne fait plus rien pour RLC ! And do you think Paul is stupid enough to believe this nonsense? Fair enough, you don't like Paul, but don't think he's some naive idiot. He isn't. 1 Quote
Recommended Posts