Jump to content

Recommended Posts

Posted
1 hour ago, thinga69 said:

Does she even know how to dance? I have never seen anything sexy from her. Only laid down naked with legs open.聽

She danced a lot in Russia. She could be a stripper.

• Like 1
Posted
12 hours ago, RAGNAR said:

Hmmm yes,i do believe聽聽Anode聽 聽was right about you,the minute Leoras name is mentioned you run to her defense to be the white knight that saves the damsel in distress,,lmao,,,grow a pair will you,,,,or wait,,are you really Paul the sloth?聽

Get your eyes checked or re-enroll in a reading comprehension course.聽 Don't think my past posts defends her. I'm critical of her - starting with being on RLC for over 12 years.

Posted

En admettant que Leora travail dans un H么tel ou la propret茅 et le soins corporel est de rigueur ,pourquoi n'a t'elle pas pris de rechange ,de brosse a dent et m锚me des petites culottes elle qui est a cheval sur la propret茅 ? elle doit avoir ce qui lui faut ailleurs cette histoire d'H么tel ne tient pas la route !

Posted
3 minutes ago, Anode said:

En admettant que Leora travail dans un H么tel ou la propret茅 et le soins corporel est de rigueur ,pourquoi n'a t'elle pas pris de rechange ,de brosse a dent et m锚me des petites culottes elle qui est a cheval sur la propret茅 ? elle doit avoir ce qui lui faut ailleurs cette histoire d'H么tel ne tient pas la route !

I think that in the hotel where she works the rooms are rented by the hour and that the service charges are higher than the hourly rate.聽馃槖

Posted

I assume RLC's viewership increases on weekends.聽 With that thought, they can't be happy with Leora's absence (unless previously discussed).

Posted
4 hours ago, Xarvaz said:

Je pense que dans l'h么tel o霉 elle travaille, les chambres sont lou茅es 脿 l'heure et que les frais de service sont sup茅rieurs au tarif horaire.聽 馃槖

Bonjour Xarvaz ;

Ce ne serait pas un H么tel de grand lux alors mais plus H么tel de passe ,mais honn锚tement m锚me si elle est en manque et accroc au sexe ,je ne vois pas Leora faire de l'abattage !

Posted
17 minutes ago, Anode said:

Bonjour Xarvaz ;

Ce ne serait pas un H么tel de grand lux alors mais plus H么tel de passe ,mais honn锚tement m锚me si elle est en manque et accroc au sexe ,je ne vois pas Leora faire de l'abattage !

A Hotel who knows this for a fact.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...