Jump to content

Leora & Paul Pictures - Split #1


Recommended Posts

Guest bobbyjoe

Oui en plus je suis Franco -russe...... le membre kzsjz......laisse tomber........ un mec ne peux pas toujours comprendre les femmes

Mais il a le droit a la critique // moi cela m,amuse

De toute facon nous verrons  dans les semaines suivantes qui a  raison.....

bye

çà fait plusieurs semaines qu'il me casse les couilles car il a pas aimé un de mes post sur nora,

c'est juste un abruti ce mec,faut l'ignorer,c'est la meilleur solution et lui pourrir son profil en lui mettant des negatives,

y-a bien un moment ou il va se fatiguer à toujours critiquer les français.

Link to comment
Share on other sites

çà fait plusieurs semaines qu'il me casse les couilles car il a pas aimé un de mes post sur nora,

c'est juste un abruti ce mec,faut l'ignorer,c'est la meilleur solution et lui pourrir son profil en lui mettant des negatives,

y-a bien un moment ou il va se fatiguer à toujours critiquer les français.

I don't care about the karma you can put all the negative vote you want bobbyjoe.

And I hate nora too.

Link to comment
Share on other sites

Re: this thread is crashing and burning.  :o

Is there a new European war that I don't know about?  ???

Will my fellow American squirrels be dragged into it again?  ::)

If Nora and Leora are causing you problems, I know an army of CC members who would be glad to take them off your hands so they won't cause you any more grief.  :P

Link to comment
Share on other sites

JE VAIS MATTER SON CUL TOUTE LA JOURNEE !!!

T'as rien de plus intéressant à faire ? Sors un peu pour oxygéner tes neurones et si tu regardes bien, tu verras qu'il y a aussi de jolies filles dehors dont tu pourrais peut-être un jour admirer aussi le cul... mais en vrai !

--

Nothing more interesting to do ?

Get out to oxygenate your neurons and if you look at good, you will see pretty girls of which you could, perhaps one day, also admire the ass... but for real !

Link to comment
Share on other sites

(The Image associated with this comment is no longer accessible and has been removed).

Putin must have some plans for Paul. The only time he gets a brushcut is when duty calls.

My thought exactly...means he will be gone more during the day ;D

Link to comment
Share on other sites

(The Image associated with this comment is no longer accessible and has been removed).

Putin must have some plans for Paul. The only time he gets a brushcut is when duty calls.

Actually I've thought he looks a little like Putin with that haircut. Maybe Putin junior.

Link to comment
Share on other sites

JE VAIS MATTER SON CUL TOUTE LA JOURNEE !!!

T'as rien de plus intéressant à faire ? Sors un peu pour oxygéner tes neurones et si tu regardes bien, tu verras qu'il y a aussi de jolies filles dehors dont tu pourrais peut-être un jour admirer aussi le cul... mais en vrai !

--

Nothing more interesting to do ?

Get out to oxygenate your neurons and if you look at good, you will see pretty girls of which you could, perhaps one day, also admire the ass... but for real !

Tu as raison, mais dehors, il fait froid...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...