Jump to content

Leora & Paul Videos - Split #1


Guest NL

Recommended Posts

We or you?!  ::)

Judging by your karma, it's we. Unless you tell me how I can open your javascript file?

Here you have trouble opening a file, it must come from your pc because it has been opened 78 times without worry.

Yes maybe your Javasript is perhaps update but I'm not in front of your machine, I can not help you, sorry.

En_Français.

Ci vous avez un soucis d'ouverture de fichier, cela doit venir de votre pc car il à été ouvert 78 fois sans soucis.

Oui peut-être que votre javasript est peut-être à mettre à jour mais comme je ne suis pas en face de votre machine, je ne saurais vous aider,désolé.

Link to comment
Share on other sites

Nothing to exciting just some cleavage but I do like the dress.

Nice..but you need to get rid of your ID number in the lower left corner.  If you have a sub to RLC, they can delete your acct.  All I do is just zoom in a little til it's gone.

I did not know that. Damn, how do you zoom? The only way I can get it out of the frame is by going full screen.

Link to comment
Share on other sites

On ‎2013‎-‎10‎-‎21 at 1:26 AM, Antares. said:

Wake surprise.

En_Français.

Réveil surprise.

(The Video Content is no Longer Accessible and has been Removed)

tu utilise quel logiciel pour capturer en video?la qualité est vraiment bonne.

moi j'utilise "ocam" mais j'ai l'impression que c'est un peu moins net quand j'enregistre.

Link to comment
Share on other sites

On ‎2013‎-‎10‎-‎21 at 5:00 PM, kiki1 said:

 

Quote

Wake surprise.

En_Français.

Réveil surprise.

(The Video Content is no Longer Accessible and has been Removed)

tu utilise quel logiciel pour capturer en video?la qualité est vraiment bonne.

moi j'utilise "ocam" mais j'ai l'impression que c'est un peu moins net quand j'enregistre.

 

J'utilise le même logiciel que toi. :)

Link to comment
Share on other sites

Je suis en flv.

En matière de conseil, c'est toujours difficile d'en donné quand ont ne connait pas la machine mais je pourrais te dire comme conseil, dans un moment de libre, teste tout les formats et compare ce qui te conviens le mieux.

Amitié. ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest junkadoodlejunk

Heres one from yesterday...sorry about my taskbar showing up..i'll do better next time...

Mediafire link:    (The Video Content is no Longer Accessible and has been Removed)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...