Jump to content

Barcelona Apt. #1 - General Chat Comments, Quotes & Thanks for Pictures & Videos (2016)


Recommended Posts

Just now, isidore57 said:

je fais un mot a RLC immediatement pour dire que je coupe mon compte . C'est inadmissible que Vika aille dans une piece sans camera pour tirere son coup avec son mec 

Non merci   :   45 dollars pour cela,  non merci

si çà se confirme,je compte le faire aussi,je guette leur sortie

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 63.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Noldus

    5698

  • Dreamer24

    3099

  • legrandrobert

    2436

  • euromike69

    2175

5 minutes ago, miscvoyeur said:

It's not a question of being better than the freeloaders, it's an issue of the freeloaders whining when they have no real reason to whine. Those who only watch the free cams have no business to complain since they're not even paying anything. And then it's the issue of what it is they're complaining about, which in itself is a whole other story.

Sorry Miscvoyeur...we all have a right to complain and/or whine.  If you can not see this, i'm afraid you are part of the 'elite' group that somehow feels you have more of a right to whine than others.  I simply disagree with you.  My opinions in this forum, i hope, are as equally welcomed and respected as are yours.  

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

il y a 4 minutes, clivebb a dit :

si çà se confirme,je compte le faire aussi,je guette leur sortie

Je suis d'accord Clivebb. Et demandes-leur si c'est possible de mettre une cam dans cette "laundry-room", comme celle du balcon qui a été demandé par pression constante des clients, et qui a fini par se faire installer. Oui, c'est inadmissible, mais franchement, le mec de Vika c'est un "gland", il est mou, moche et zéro de tension.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

yes winnlove,more guys will send email to support and more we have chance vika/bf stop that shitttt.we pay for reallife not for hidden life

plus nous seront à envoyer des emails au support pour se plaindre de vika/bf qui vont baiser dans la pièce sans cam et plus nous aurons de chance qu'ils arrêtent cette merde,

faut arrêter de se moquer des membres comme çà serieux

Link to comment
Share on other sites

J'espère que le mec de Vika, va vite se barrer pour laiser autre chose d'intéressant avec les filles. Aujourd'hui, une longue conversation entre Vika et Elisa a eu lieu dans la cuisine, et il m'a semblé que les 2 se comprenaient et s'arrangeait, elles rigolaient de temps en temps..peut être une suite plus favorable entre elles, et l'arrivée d'une nouvelle fille dans cette maison!..

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...