Jump to content

Barcelona Apt. #1 - General Chat Comments, Quotes & Thanks for Pictures & Videos (2016)


Recommended Posts

Man this apartment its horrible..only one in house..Rita..she doesnt get naked..dont play..or do something sexy..its in livingroom watching tv in robe..just to remember..the days when this apartment was good..irma..anna nude on livingroom,playing sexy games..some cool massages..now become an bored,zero sexyness house.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 63.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Noldus

    5698

  • Dreamer24

    3099

  • legrandrobert

    2436

  • euromike69

    2175

I don't see any place in ze81 Quote  said anything about Ukrainian girl . looks like you love to give anyone - reputation  makes your ego happy (Kzsjkdjs) I love Rita and she is classy lady . 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • Rita ne semble pas avoir changé depuis l'année dernière. Elle reste pudique, et ne montre rien pour le moment. Elle connaît pourtant bien la maison, et la façon d'y vivre, mais elle cache toujours ses charmes! Dommage. Peut être qu'elle se lâchera plus avec Elisa...nous l'espérons tous!
Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, Nick said:

I don't see any place in ze81 Quote  said anything about Ukrainian girl . looks like you love to give anyone - reputation  makes your ego happy (Kzsjkdjs) I love Rita and she is classy lady . 

What I wanted to say is you will never see her completely naked in the living room like the two other girls do or masturbating right in front of the cam..she is too much classy to do that. There is some people here who appreciate to see girls like Rita who are just naturally beautiful.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Just now, kzsjzkdjs said:

What I wanted to say is you will never see her completely naked in the living room like the two other girls do or masturbating right in front of the cam..she to much classy to do that.

I know I see Rita in apartment befor my point is you enjoy giving -reputation why just explain giving -reputacion  dose it makes you better person ?

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, winnlove said:
  • Rita ne semble pas avoir changé depuis l'année dernière. Elle reste pudique et ne montre rien pour le Moment. Elle connaît pourtant bien la maison et la façon d'y vivre, mais elle Cache toujours ses Charmes! Dommage. Peut être qu'elle se Lachera Plus avec Elisa ... nous l'espérons tous!

Since then has changed in the house a lot. At that time she lives her old life, how. During day not at home, at night on the runway. Otherwise covers in the dressing-gown. Also we will get over this time anyhow.

Link to comment
Share on other sites

C'est vrai qu'elle n'est pas souvent là, mais Gipfler, tu me sembles très optimiste sur l'évolution de Rita en positif dans cette maison. Attendons déjà le retour d'Elisa, et voyons l'ambiance qui suivra. Pour le moment,, je reste prudent, quant à voir quelque chose de Rita.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, winnlove said:

C'est vrai qu'elle n'est pas là souvent, mais Gipfler, tu me sembles très optimiste sur l'évolution de Rita en positif dans cette maison. Attendons déjà le retour d'Elisa et voyons l'Ambiente qui suivra. Pour le Moment ,, Je reste klug, quant à voir quelque chose de Rita.

There you have misunderstood me. I expect from Rita no change of her behaviour. We must get over the time.

Link to comment
Share on other sites

il y a 3 minutes, gipfler a dit :

There you have misunderstood me. I expect from Rita no change of her behaviour. We must get over the time.

Moi aussi, mais l'ayant vu chez Kamila et Kristy cet hiver, elle a montré un peu, et a embelli. Cela dit, je suis d'accord avec toi, je pense qu'on ne verra rien ou très peu de Rita, à moins qu'elle change en compagnie d'Elisa, qui elle n'a aucun problème à se montrer nue ou topless devant les autres filles. J'ai hâte qu'Elisa rentre.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, winnlove said:

Moi aussi, mais l'ayant vu chez Kamila et Kristy cet hiver, elle a montré un peu, et a embelli. Cela dit, je suis d'accord avec toi, je pense qu'on ne verra rien ou très peu de Rita, à moins qu'elle change en compagnie d'Elisa, qui elle n'a aucun problème à se montrer nue ou topless devant les autres filles. J'ai hâte qu'Elisa rentre.

Amen :-) 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, winnlove said:

Moi aussi, mais l'ayant vu chez Kamila et Kristy cet hiver, elle ein montré un peu, et a Embelli. Cela dit, je suis d'accord avec toi, je pense qu'on ne verra rien ou très peu de Rita, à moins qu'elle ändern de compagnie d'Elisa, qui elle n'a aucun problème à se montrer nue ou topless devant les autres filles. J'ai HASSE qu'Elisa rentre.

Rita pursues her aim and there we are only one secondary matter. I can wander of course, but there will not be fun, how with the other girls. Unfortunately.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...