Jump to content

Barcelona Apt. #1 - General Chat Comments, Quotes & Thanks for Pictures & Videos (2016)


Recommended Posts

  • Replies 63.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Noldus

    5698

  • Dreamer24

    3099

  • legrandrobert

    2436

  • euromike69

    2175

1 minute ago, canito said:

elisa wont join cause vika will get jealous and mad like the day they were drinking.

how very sad...sad that vika would get jealous and sad that danaya would allow vika to control the situation without her (danaya's) input which should have been to INCLUDE elisa...

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Tu as raison, Dana. L e problème, souvent, dans cet appartement, c'est que 3 (nombre impair) ne fait jamais bien les choses!! On l'a vu par le passé... Pour moi, il faudrait 4 filles tout le temps dans cette maison, afin de créer plus d'affinités, et d'ambiance. Quand il y a 3 filles, une est toujours à l'écart des autres, et cela me semble pas très correct, visa-vis de nous, et d'elles-mêmes! Donc, 4 filles me semble la meilleure solution dans cette situation .

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

That is your opinion, Canito. For me, i don't hate Vika, she is a girl who clean a lot this apprt, let Danaya touch her boobs, and walk around naked sometimes downstair..I think she is well. I hope she is friend with Elisa when Danaya is gone out. (désolé pour mon anglais, je suis Français).

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, winnlove said:

That is your opinion, Canito. For me, i don't hate Vika, she is a girl who clean a lot this apprt, let Danaya touch her boobs, and walk around naked sometimes downstair..I think she is well. I hope she is friend with Elisa when Danaya is gone out. (désolé pour mon anglais, je suis Français).

Il est bon ton anglais.  mais elle a beaucoup changé la Vika.

Link to comment
Share on other sites

Danaya could have brought elisa into the bubble bath with vika and maybe pulled the apartment together before she left...instead, she chose to continue the dysfunction. I can't see vika and elisa get together in the near future so, in my opinion, our only hope is a new girl that gets along well with elisa.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, winnlove said:

Tu as raison, Dana. L e problème, souvent, dans cet appartement, c'est que 3 (nombre impair) ne fait jamais bien les choses!! On l'a vu par le passé... Pour moi, il faudrait 4 filles tout le temps dans cette maison, afin de créer plus d'affinités, et d'ambiance. Quand il y a 3 filles, une est toujours à l'écart des autres, et cela me semble pas très correct, visa-vis de nous, et d'elles-mêmes! Donc, 4 filles me semble la meilleure solution dans cette situation .

faudrait surtout des hommes dans cet appartement pour divertir un peu toutes ces filles qui s'ennuient car là on tourne en rond avec ces filles qui se succedent.

la venue des boyfriends de vika et elisa pourrait être interressante,çà changera vraiment

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...