Jump to content

Girls on Vacation - Chat Comments, & Quotes October 2017


Recommended Posts

17 minutes ago, Sergio said:

this is the hard law of the web, no one has forced these girls to show themselves 24 hours a day in front of a webcam, if they do, have copying and criticism, but I assure you that these girls are just here to make money or find a rich boyfriend , it does not affect our criticisms

Yes, but you was mocking Regina's weight..... it is a subjective matter of taste, I like fuller figures, and truth is, "ugly" girls like Regina or Vasilisa have actually been very much worth watching, different from some "beutyfull" girls, like Irina.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, lucasfrench59 said:

news49   angelika  ces laver est rasée dans la zone hors camera  :angry:

Oui, je sais bien, mais déjà que l'appartement est remplie de fille ennuyante alors si maintenant une simple douche c'est plus possible, le mois risque d'être très long...

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, news49 said:

Oui, je sais bien, mais déjà que l'appartement est remplie de fille ennuyante alors si maintenant une simple douche c'est plus possible, le mois risque d'être très long...

heureusement que Victoria a vite oublié sa timidité sinon c'est clair que le mois sera long, le monde de RLC ne s'arrête pas a ces deux appartements et il y a de nouveaux couples bien sympa a regarder vivre ;-) 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, lucasfrench59 said:

news49  oui est B1 vide comme d habitude  les 2 apparts un échec total cette année 

je suis pas d'accord, en ce moment on peut pas dire que B1 soit réellement un échec, quand les filles sont présentes elles ne cachent rien de leurs envies 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...