Jump to content

Isabel & Marcelo Videos - Split #1


Guest lulek

Recommended Posts

  • Replies 185
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Squirrel

It is true that UL is slow and a hassle, but in defence of Friedel, his posts are usually excellent and worth the wait.

At least he's contributing to the forum with something other than bitching and moaning.

Link to comment
Share on other sites

Guest NullBurner
blabla...

friedel isn't a German and she also isn't a guy.

She comes from Belgium.

Like Squirrel said, friedels vids are great and worth the wait.

@friedel

Ignoriere diesen Hanswurst einfach, er ist es nicht wert, daß Du Dich über ihn aufregst.

Link to comment
Share on other sites

Guest friedel

ich rege mich auch nicht auf,aber wenn man zu dusselig ist im netz man nach zu forschen hat man selbst schuld.

Auf sehr vielen seiten,sollte jeder für sich selbst machen,sind sehr viele videos von rlc zu finden.Die richtigen programme dafür

und schwupp sind sie auf den rechner.Aber PARTNER ist glaube ich der will nur viel sehen und schnell.Dann ist er wie paul 2 min.fertig

und sein bildschirm ist vollgespritzt.Versuche alles in deutsch zu scheiben wer es lesen will soll es mit google in englisch übersetzen.

danke an die leute die sich für meine videos bedanken,suche selbst immer einigermaßen quallität raus damit man auch gut sehen kann.Habe selbst kein abbo.

Nochmal zu PARTNER solche leute kann man hier nicht gebrauchen

Link to comment
Share on other sites

dear members of camcaps pls stop wasting your time and energy on this german guy

he does not understand English and will not understand why everybody cannot tolerate

ul.to it looks like he is an agent of ul.to and wants everybody to pay to ul.to

he is uploading all his videos to ul.to and the nick head does not understand that nobody

has time and patience to wait 1.30 to 2 hours to download a stupid file at 24kbps speed and

after one is successful to download one file he must wait 3 hours from the time download finished

that means if one download took 2 hours one must wait five hours to download next file.

so friends let this german fellow load that stupid web as trash and if you are not a paid member of ul.to

just ignore and not waist your time.

no matter what you say this german fellow will not understand and he will keep on using german

as if everybody must know german.

Was für nen Mist ist das den????

Selbst nix hochgeladen und dann andere Anpissen

Friedel mach weiter so und danke für deine Uploads :) :)

Link to comment
Share on other sites

partner: 5 posts = 5 bitch sessions.

If you have nothing more to contribute but complaints, then go the fuck away & don't let the door hit you in the ass on the way out.

don't like the host, then don't download. go find your videos somewhere else.

I get real tired of these punk bitches & their "I want everything for free right now!" attitudes.

Link to comment
Share on other sites

rlc devrait leur interdire dans leur contrat de faire du sex dans les pieces gratuites.c'est pas comme çà que les gens vont s'abonner!!!

je comprend pas la logique du site.

Parles pour toi mec et si cela te plais pas, bah attend qu'ils baises dans les parties payantes.  ;D

Link to comment
Share on other sites

rlc devrait leur interdire dans leur contrat de faire du sex dans les pieces gratuites.c'est pas comme çà que les gens vont s'abonner!!!

je comprend pas la logique du site.

Parles pour toi mec et si cela te plais pas, bah attend qu'ils baises dans les parties payantes.  ;D

s'il baise dans les pieces gratuites,personnes va s'abonner et au final rlc gagnera plus d'argent

et le site fermera,on en reparlera,ce site à rien compris pour faire du business.

t'inquiete,je suis plus membre,je paie plus tant que çà restera comme çà.

Link to comment
Share on other sites

rlc devrait leur interdire dans leur contrat de faire du sex dans les pieces gratuites.c'est pas comme çà que les gens vont s'abonner!!!

je comprend pas la logique du site.

Parles pour toi mec et si cela te plais pas, bah attend qu'ils baises dans les parties payantes.  ;D

s'il baise dans les pieces gratuites,personnes va s'abonner et au final rlc gagnera plus d'argent

et le site fermera,on en reparlera,ce site à rien compris pour faire du business.

Since you also feel inspired you and smarter than officials RLC, why do not you open your site and your own jte promises me he will not take 6 months. :)

En Français.

Puisque tu te sent aussi inspiré et plus intelligent que les responsables de RLC, pourquoi n'ouvres-tu pas ton propre site et moi jte promet qu'il ne tiendra pas 6 mois. :)

Edit: In addition I would like to said they are a very good advertisement for RLC doing this in parts not payantas because for them it the type depièce they exploded (Non goal!)

And if RLC should wait after Kiko & Nora or Lora & Max for attracting more members, RLC is bad beginning.

De plus je tiens à ajouté qu'ils font une très bonne publicité pour RLC en faisant cela dans les parties non payantas car pour eux qu'elle que soit le type depièce, ils s'éclates ( Le but non ?! )

Et si RLC doit attendre après Kiko & Nora ou Lora & Max pour attiré plus de membres, RLC est mal barré.

Link to comment
Share on other sites

rlc devrait leur interdire dans leur contrat de faire du sex dans les pieces gratuites.c'est pas comme çà que les gens vont s'abonner!!!

je comprend pas la logique du site.

Parles pour toi mec et si cela te plais pas, bah attend qu'ils baises dans les parties payantes.  ;D

s'il baise dans les pieces gratuites,personnes va s'abonner et au final rlc gagnera plus d'argent

et le site fermera,on en reparlera,ce site à rien compris pour faire du business.

Since you also feel inspired you and smarter than officials RLC, why do not you open your site and your own jte promises me he will not take 6 months. :)

En Français.

Puisque tu te sent aussi inspiré et plus intelligent que les responsables de RLC, pourquoi n'ouvres-tu pas ton propre site et moi jte promet qu'il ne tiendra pas 6 mois. :)

je pense que tu est comme moi,tu a envie que le site dure le plus longtemps possible.

tu penses vraiment que les gens vont s'abonner s'ils font du sexe dans les pieces gratuites?

les mecs font comme toi et moi,ils ne paient pas et au final beaucoup de gens ne paieront jamais.

c'est beaucoup d'argent en moins pour le site et je suis pas certains qu'il va perdurer longtemps en laissant

çà comme çà.faut être realiste.j'ai pas la pretention de creer un site mais je penses que si rlc veut durer,ils ont besoin de modifier pas mal de chose.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...