Jump to content

Leora, Malia General Chat Topic #24 2020 April/May


happyone

Recommended Posts

On 4/26/2020 at 3:56 PM, jimbo4 said:

Firstly Aussie..Happy Birthday, have a good one and many more..I sincerely hope you get your wish mate but don’t hold your breath waiting...no dollars in writing to you..lol🤑🤑 slightly tongue in cheek mate.  You’ve already had one good result with your virus test..you just might have to be satisfied with that. 

There’s possibly more people than you imagine who are 7 year Leora watchers but don’t post on here anymore for whatever reason, or have never posted on here..off those that do post, it’s OK for people to critique as long as it’s respectful and as honest as possible, these same people wouldn’t watch her for 7 years unless they were fans would they..

Enjoy your day mate..😼🎂🥂🍾

You were right, I got nothing. 😢😞

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Aussie_oi_oi said:

You were right, I got nothing. 😢 😞

It certainly gives me no pleasure in being right Aussie..Perhaps next year mate ..

You never can tell, she might not do birthday wishes, but might just put on a gala birthday performance with Malia for you once the Auntie has left the building ... You'd settle for that wouldn't you? Sorted !! 😼 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Honestly, I never think reallicam let the others girl do the same pose, same everything like Leora... Leora she's your best and you let the other very simple girls who do everything Leora do... You are very cheap reallifecam after all the service she do for you... 

Je pense que vous avez choisi la mauvaise stratégie en laissant les autres filles se moquer ou encore imiter Leora comme Irma et son appartement, Diane et son appartement et autres... Je ne sais pas ce que vous avez dans le crane RLC mais habituellement l'on protège sa vache à lait et l'on ne laisse pas le menu fretin se moquer d'elle... Hier l'on a eu droit à partir de la clique de Diane à une vraie triste et pale imitation de la Danse que Leora avait fait avec Malia lorqu'elle était saoule... En tout point pareil !!! Cé pas assez cheap à votre goût et si ce n'est pas planifié qu'est-ce que c'est... Et la Irma qui suit à la lettre toutes les poses que Leora fait... J'avais l'intention de me réabonner pour voir ou irait la relation Leora Malia mais je ne suis plus intéressé et beaucoup d'autres de vos abonnés ne comprenne pas que vous laissiez les autres filles se moquer de Leora... Puis quand tu n'as pas de talent de personnalité c'est beaucoup plus facile d'imiter les autres. Si j'étais Leora j'irais pour la concurrence au lieu de me faire niaiser par RlC... En tout cas une administration de la sorte ne mérite pas qu'un sous sorte de mon portefeuille... Vous être rlc misérable à tous les niveaux... Qu'elle bassesse, que vous êtes non reconnaissant... Leora fou le camp....

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...