Jump to content

Krasnoyarsk, Russia???


Recommended Posts

About me, I don't want to know where live Paul and Leora, but I want to know how is life in their city in Russia (Krasnoyarsk) ?

Does life is enjoyable? What are the jobs? How is the weather there? Are there any tourists places to see?

I live in Paris (capital of France), and I can't imagine how life is in this place, because the city looks "isolated", far from everything. Thank you for the feedback!

------

Me concernant, je ne veux pas savoir où habitent Paul et Leora, mais j'aimerais savoir comment est la vie dans leur ville de Russie (Krasnoyarsk) ?

Est-ce que la vie y est agréable ? Quels sont les emplois ? Quel est le climat sur place ? Est-ce qu'il y a des lieux touristiques à voir ?

Je vis à Paris (capitale de la France), et je n'imagine pas comment est la vie là-bas, car la ville a l'air "isolée", loin de tout. Merci pour les retours !

Start here

and here 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 43
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

About me, I don't want to know where live Paul and Leora, but I want to know how is life in their city in Russia (Krasnoyarsk) ?

Does life is enjoyable? What are the jobs? How is the weather there? Are there any tourists places to see?

I live in Paris (capital of France), and I can't imagine how life is in this place, because the city looks "isolated", far from everything. Thank you for the feedback!

------

Me concernant, je ne veux pas savoir où habitent Paul et Leora, mais j'aimerais savoir comment est la vie dans leur ville de Russie (Krasnoyarsk) ?

Est-ce que la vie y est agréable ? Quels sont les emplois ? Quel est le climat sur place ? Est-ce qu'il y a des lieux touristiques à voir ?

Je vis à Paris (capitale de la France), et je n'imagine pas comment est la vie là-bas, car la ville a l'air "isolée", loin de tout. Merci pour les retours !

Start here

and here 

If you are interested in what goes on in Krasnoyarsk, how did you think pretending to post Leora's address was going to get you that information? As for Adriana's address, I didn't see that posted because they don't interest me so I rarely if ever check their thread.

Your dumb attitude proves the only joke is what's going on between your ears.

Link to comment
Share on other sites

Et pourquoi ne pas chercher à savoir où habite Léora, pour l'attrapper, et lui bouffer le cul ?

Vraiment c'est pas tres intelligent t'on commentaire.

Je ne parle pas d'intelligence !!! Je ne vais pas débattre avec cette gourde ! Juste lui faire un petit toucher rectal. Son copain ne lui lèche jamais l'anus.

Je suis entrain, avec un copain russophone, de réfléchir et franchement, je serais content de la voir en vrai. Surtout l'été, si elle met une jupe courte et des tongs avec ses pieds magnifiques !!!

Lui bouffer le cul serait un geste tendrement affectif !!!

Link to comment
Share on other sites

Guys, be more respectful with Leora, please. This is a faithful lady, smart and respectable.

She deserves better feedback than perverse words !

---

Les potes, soyez plus respectueux avec Léora, s'il vous plait. C'est une demoiselle fidèle, intelligente et respectable. Elle mérite de meilleurs commentaires que des mots pervers !

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...