Jump to content

B4 Girls & Couples On Vacation - General Topic 2020 #38 (December)


Recommended Posts

Il y a 19 heures, corvette84 a dit :

Sorry for your family's loss. Seems like everyone that gets tested it comes back positive. Stop getting tested and problem solved. It also has over a 99% survival rate, no worse than the flu. People need to wake up. This is all about control. 😠

No corvette, you are wrong. I will always be onto people who try to play down on this COVID-19 virus which taken away so many lives and yet we have people like you who brush it off like it is common flu. As per dated 17th Dec 2020, COVID-19 has killed 1.6 million people worldwide within less than a year since it broke out.

If the virus wasn't this deadly, Europe & America won't be imposing lockdowns & pushing through mass-vaccination. Have you heard of countries imposing lockdown for the common flu? You need to wake up, this is no fucking joke and I hope you are wearing a mask when you are out & encouraging others to do so!

 

  • Like 7
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

le gentil Bogdan (chéri de ses dames) est venu remettre les décorations de Noel à Holly .... Lucky va encore hurler après lui .... ce qui me fait encore plus plaisir c 'est si il se passe quelque chose entre eux ça sera à l'extérieur et il ne pourra rien voir ....moi j ' ai assez d ' imagination pour rêver de leurs ébats amoureux plein de fougue et d ' amour ...avec le voyeurisme il faut une part de fantasmes 

  • Like 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

il y a 35 minutes, LUCKY2962 a dit :

je sais à qui il ressemble B, à Fernandel, jeune

désolé mais à part les français comme moi qui connait Fernandel un acteur comique centenaire avec une mâchoire de cheval ...aucune ressemblance ...Bogdan lui c ' est une bite de cheval qu'il a 

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...