Jump to content

Leora and Malia Fans (Positive or Complimentary Comments) - 9


pulo filipe

Recommended Posts

il y a 3 minutes, pulo filipe a dit :

Leora quand ils arriventront ils appelleront Paul

 

Elle lui a dit à Paul je te rappelle mon chéri vient de m appeler à l’interphone et il m assist dans le hall deja 15 minutes

  • Like 1
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Guest Slipper Guyquad
37 minutes ago, Brokk! said:

So big that i close the phone call to go who knows where because someone played the intercom 🤣

Ok, turn it round - Does her 'Boy Friend' know she has been on the phone with her 'Ex' today? Does he know the sheer amount of calls about nothing she makes to him every day? Of course not.

Link to comment
Share on other sites

il y a 13 minutes, Slipper Guyquad a dit :

Ok, retourne-le - Est-ce que son « petit ami » sait qu’elle vient de téléphoner à nouveau avec son « ex »? Connaît-il le nombre d’appels à propos de rien qu’elle lui fait tous les jours? Bien sûr que non.

Elle doit regler son agenda avec le sien pour la semaine à venir

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest Slipper Guyquad
1 minute ago, patou said:

Elle doit regler son agenda avec le sien pour la semaine à venir

I'm not entirely sure it was to Paul anyway, i think it was someone else back home.

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, patou said:

She told her to Paul I'll call you back my darling just called me on the intercom and he's assisting me in the hall for 15 minutes

It was not paul on the phone, she was talking to an old friend in russia for some advice. 

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

Guest Slipper Guyquad
3 minutes ago, GAG-HER said:

It was not paul on the phone, she was talking to an old friend in russia for some advice. 

Thought so! 👍

Link to comment
Share on other sites

il y a 5 minutes, Slipper Guyquad a dit :

Pensé ainsi! 👍

Cela fait plus de 1h qu’elle est sortie en peignoir nue seulement une petite culotte je trouve cela bizarre meme si elle reste du Hall ou dans sa voiture vu le temps extérieurs

Link to comment
Share on other sites

Guest Slipper Guyquad
1 minute ago, patou said:

Cela fait plus de 1h qu’elle est sortie en peignoir nue seulement une petite culotte je trouve cela bizarre meme si elle reste du Hall ou dans sa voiture vu le temps extérieurs

Maybe he's brought a hot water bottle with him.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, patou said:

Cela fait plus de 1h qu’elle est sortie en peignoir nue seulement une petite culotte je trouve cela bizarre meme si elle reste du Hall ou dans sa voiture vu le temps extérieurs

Ma infatti credo che sia in un appartamento vicino. Dubito che stia un ora in macchina o in una hall mezza nuda. 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...