Jump to content

Leora and Malia Fans (Positive or Complimentary Comments) - 42


Recommended Posts

Guest Slipper Guyquad
Just now, patou said:

Leora au téléphone avec Paul je crois

✔️

Link to comment
Share on other sites

Guest Slipper Guyquad

Had both sides today then. Serious phone use out the way, now replaced with the smiley face texting.....

I wonder what's the difference.

🙄

Link to comment
Share on other sites

il y a 12 minutes, Slipper Guyquad a dit :

Eu les deux côtés aujourd'hui alors. Utilisation sérieuse du téléphone, maintenant remplacée par le SMS du visage souriant .....

Je me demande quelle est la différence.

🙄

La différence est loverboy avec le sourire peut etre mais on peut se tromper

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Guest Slipper Guyquad
21 minutes ago, patou said:

The difference is loverboy with a smile can be but we could be wrong

Well, i am only going off what i see in front of me, and i've seen this reaction all the time over the last 10 months. And it only happens when someone is back in her good books. Just my opinion, but seen it countless times. When she's fallen out with someone, this doesn't happen, even though she still texts people like Paul. Do the maths. But to me it's clear as day. Sometimes, he is 'King'. Makes you 'Laugh'.

Link to comment
Share on other sites

il y a 3 minutes, Slipper Guyquad a dit :

Eh bien, je ne fais que ce que je vois devant moi, et j’ai vu cette réaction tout le temps au cours des 10 derniers mois. Et cela n’arrive que quand quelqu’un est de retour dans ses bons livres. Juste mon avis, mais je l’ai vu d’innombrables fois. Quand elle se brouille avec quelqu’un, cela n’arrive pas, même si elle envoie toujours des textos à des gens comme Paul. Faites le calcul. Mais pour moi, c’est clair comme le jour.

Je suis d’accord mais un jour il y aura une fin si Paul viens à Prague

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Guest Slipper Guyquad
2 minutes ago, patou said:

I agree but one day there will be an end if Paul comes to Prague

Only time will tell. Only they know what will happen. We just have to wait and see, we're all on the outside, looking in.

Link to comment
Share on other sites

ç’est l’heure
du massage je vais vous souhaiter une très bonne soirée et à demain matin pour lire vos commentaires et demain soir je vais me connect pour lire vos commentaire de la journée

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...