Jump to content

B4 - General Topic 2021 #106 (October)


Recommended Posts

I record very little on RLC but I really enjoy Karol and when she masturbates I love watching her technique so I record only her. She knows she has an audience but she makes sure to give herself some real pleasure. And it is a different technique than what I have seen. Thank you beautiful Karol. 

  • Like 2
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, thinga69 said:

Meu palpite é que Nana optou por estender seu contrato com RLC para conseguir mais tempo com seu namorado e, com o passar do tempo, ela acabou morando com ele.

Acredito que Nana conseguiu um emprego temporário. Está fazendo o trabalho e faz plantões. Daí a razão de suas ausências . Percebo que ela volta muito cansada destes plantões.

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, carlos frederico dos santos silva junior said:

O Acredito que Nana conseguiu um emprego temporário. Está fazendo o trabalho e faz plantões. Daí a razão de suas ausências. Percebo que ela volta muito cansada destes plantões.

Como eu disse, ela está de volta. Agora está em aula online de inglês. Hoje ela está bem disposta. Chegou, não tomou banho com os seus rituais e já foi estudar. É uma pessoa decidida e perseverante. Creio que ela saiu mais cedo do trabalho hoje.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, carlos frederico dos santos silva junior said:

Como eu disse, ela está de volta. Agora está em aula online de inglês. Hoje ela está bem disposta. Chegou, não tomou banho com os seus rituais e já foi estudar. É uma pessoa decidida e perseverante. Creio que ela saiu mais cedo do trabalho hoje.

 

I don't know exactly what she was doing, but she wasn't working.

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, happyman88 said:

Looking at Karol last night post hits, she certainly has some magnificent flaps🤪

I always love these descriptions. I have never seen Karol nude and as a voyeur always curious so just knowing her pussy is interesting enough to make such a comment is appreciated Of course now I am obsessed waiting for some post.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...