Thestarider Posted August 4, 2016 Share Posted August 4, 2016 1 minute ago, ze81 said: Well that mustache dude..usually never cared what other cared or their opinions..he didn't respect them..if someone didn't agree with him he just......usually in an democracy all opinions are valides and discussed etc..only ditaditures don't accept different opinions..likes..or believes..I like a lot to live in an democracy..some gess not.. we all agree there is no discussion with you it is known fact Ze Link to comment Share on other sites More sharing options...
ze81 Posted August 4, 2016 Author Share Posted August 4, 2016 1 minute ago, Thestarider said: we all agree there is no discussion with you it is known fact Ze The fact you say..we ALL..says everything..not everyone likes blue..neither everyone likes red..that's also an fact Thes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jayne Posted August 4, 2016 Share Posted August 4, 2016 13 minutes ago, ze81 said: The fact you say..we ALL..says everything..not everyone likes blue..neither everyone likes red..that's also an fact Thes. PURPLE!!! Plus the colorblind people HATE blue!!!! :D 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kase Posted August 4, 2016 Share Posted August 4, 2016 (edited) lola not make this apartment into a mad house Edited August 4, 2016 by kase Link to comment Share on other sites More sharing options...
StnCld316 Posted August 4, 2016 Share Posted August 4, 2016 Lets get this thread back on Topic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ze81 Posted August 4, 2016 Author Share Posted August 4, 2016 45 minutes ago, Jayne said: PURPLE!!! Plus the colorblind people HATE blue!!!! :D Right on the spot Jayne :) .Agree Stn lets get back to post topic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noldus Posted August 4, 2016 Share Posted August 4, 2016 Ilona Room to Lola now Having stripped off and topless Link to comment Share on other sites More sharing options...
kase Posted August 4, 2016 Share Posted August 4, 2016 lola we not need two madhouse det keeps with one Link to comment Share on other sites More sharing options...
isidore57 Posted August 5, 2016 Share Posted August 5, 2016 Je me demande bien de qui RLC se moque ?????? 6 filles et surtout 4 qui font n'importe quoi et qui ne font rien du tout comme Les autres en RUssie ( Kamilla et Kristy ° Je crois sérieusement que je dois envisager la rupture de mon contrat et donner mon argent à d'autres sites qui nous montreront plus de choses , plus de sexe aussi........ Link to comment Share on other sites More sharing options...
legrandrobert Posted August 5, 2016 Share Posted August 5, 2016 Just now, isidore57 said: Je me demande bien de qui RLC se moque ?????? 6 filles et surtout 4 qui font n'importe quoi et qui ne font rien du tout comme Les autres en RUssie ( Kamilla et Kristy ° Je crois sérieusement que je dois envisager la rupture de mon contrat et donner mon argent à d'autres sites qui nous montreront plus de choses , plus de sexe aussi........ TU as tout compris, ce sont des actrices, rien n'est réel !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DES7469 Posted August 5, 2016 Share Posted August 5, 2016 2 hours ago, StnCld316 said: She's no Queen in my books. Not in mine book either. Link to comment Share on other sites More sharing options...
legrandrobert Posted August 5, 2016 Share Posted August 5, 2016 1 minute ago, DES7469 said: Not in mine book either. who are you talking about, there is only one queen and she's gone. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts