Jump to content

Barcelona Apt. #2 - General Chat Comments, Quotes & Thanks for Pictures & Videos (August 2016) #1


Recommended Posts

1 minute ago, ze81 said:

Well that mustache dude..usually never cared what other cared or their opinions..he didn't respect them..if someone didn't agree with him he just......usually in an democracy all opinions are valides and discussed etc..only ditaditures don't accept different opinions..likes..or believes..I like a lot to live in an democracy..some gess not..

we all agree there is no discussion with you it is known fact Ze

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

1 minute ago, Thestarider said:

we all agree there is no discussion with you it is known fact Ze

 

The fact you say..we ALL..says everything..not everyone likes blue..neither everyone likes red..that's also an fact Thes.

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, ze81 said:

The fact you say..we ALL..says everything..not everyone likes blue..neither everyone likes red..that's also an fact Thes.

PURPLE!!!

Plus the colorblind people HATE blue!!!! :D

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

Je me demande bien de qui RLC se moque  ??????    6 filles et surtout  4 qui font n'importe quoi et qui ne font rien du tout comme Les autres en RUssie  ( Kamilla et Kristy °

Je crois sérieusement que je dois envisager la rupture de mon contrat et donner mon argent à d'autres sites  qui nous montreront plus de choses , plus de sexe  aussi........

Link to comment
Share on other sites

Just now, isidore57 said:

Je me demande bien de qui RLC se moque  ??????    6 filles et surtout  4 qui font n'importe quoi et qui ne font rien du tout comme Les autres en RUssie  ( Kamilla et Kristy °

Je crois sérieusement que je dois envisager la rupture de mon contrat et donner mon argent à d'autres sites  qui nous montreront plus de choses , plus de sexe  aussi........

TU as tout compris, ce sont des actrices, rien n'est réel !!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...