Jump to content

B4 - General Topic 2022 #33 (March / April)


Recommended Posts

I do not mean this unkindly but I am beginning to think that Rads herself might benefit from a proper break from the project. It all seems to be getting a bit toxic and as she has history of moving around so much it probably wouldn't be solved by a simple transfer. I don't really understand why she has been allowed to stay so long without a break in any case as others seem to be moved on.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, poncherello said:

Excuse me if I ask you but do you understand what they say?

Utilize el traductor por voz de google y lo unico que dijeron por encima es que rasislava quiso hacer las  Paces y Tweety le dijo que no le gustó la actitud de radi eso es lo que recogió por encima el traductor por voz de google

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, morenaxo said:

Utilizzare el traductor por voz de google y lo unico que dijeron por encima es que rasislava quiso hacer las Paces y Tweety le dijo que no le gustó la actitud de radi es lo que recogió por encima el traductor por voz de google

Dimmi qual è il traduttore che capisci. Uso google translate ma con la voce del russo non funziona per me

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Just now, poncherello said:

Dimmi qual è il traduttore che capisci. Uso google translate ma con la voce del russo non funziona per me

Perdoname.  Dime qué traductor entiendes. Yo uso el traductor transalate de google pero con la voz en ruso no me funciona

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, morenaxo said:

Utilize el traductor por voz de google y lo unico que dijeron por encima es que rasislava quiso hacer las  Paces y Tweety le dijo que no le gustó la actitud de radi eso es lo que recogió por encima el traductor por voz de google

The Google translator by voice never worked in RLC, Instagram works fine. How do you use? Do you use your mobile phone?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...