Jump to content

B4 - General Topic 2022 #59 (October)


Recommended Posts

2 hours ago, menouscope2015 said:

I've checked Replay, I don't see any ring on Alex's fingers! 

😉 On the other hand , they have always looked like a beloved couple , so , most probably it is just a coincidence … and I also don’t see Alexandra in any , let’s say , sad or depressing mood , considering that any unfortunate thing has happened with her man . 

Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, thinga69 said:

Maintenant, Leia se sèche les cheveux nue dans le LR et fait des squats. Que se passe-t-il avec elle ? 😂

je crois qu'elle a trouvé un mec, ou un groupe de mecs qui savent répondre a ses attentes sex, mais ne vous inquiétais pas l'autre religieuse va suivre le mème chemin ?

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, pajero said:

je crois qu'elle a trouvé un mec, ou un groupe de mecs qui savent répondre a ses attentes sex, mais ne vous inquiétais pas l'autre religieuse va suivre le mème chemin ?

Not a chance. She's still waiting for Maksim I think. Probably she got a new modeling gig in Barcelona.

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, thinga69 said:

Aucune chance. Elle attend toujours Maksim je pense. Elle a probablement obtenu un nouveau poste de mannequin à Barcelone.

j'ai remarqué qu'elle avait emporté son jouet rose ,c'est peut etre pour défiler avec??😀

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...