Jump to content

Leora & Paul - Home Activities (2022) #23

Pete1960

Recommended Posts

11 hours ago, gigou5076 said:

I canceled yes I rely on the comments 

It is not reliable to form an opinion solely on the comments of the forum, as you may have noticed over time opinions vary.

There are some viewers who no matter what Leora does would not give her credit for, and some who would praise her just because she is Leora, so there are opposite ends of the spectrum.

There are also a small minority who would ask Leora to do what she would never do, with respect, like yourself, you said you would like to see her pee in front of the camera's, forget about it! it's never going to happen and I for one am pleased it won't happen, even though I do not watch anymore.

So ! The long and the short of it is, some people are easily pleased while some people will never be pleased, and a few who should reconsider their expectations to prevent constant disappointment. 

• Upvote 6

9 minutes ago, jimbo4 said:

It is not reliable to form an opinion solely on the comments of the forum, as you may have noticed over time opinions vary.

There are some viewers who no matter what Leora does would not give her credit for, and some who would praise her just because she is Leora, so there are opposite ends of the spectrum.

There are also a small minority who would ask Leora to do what she would never do, with respect, like yourself, you said you would like to see her pee in front of the camera's, forget about it! it's never going to happen and I for one am pleased it won't happen even though I do no watch anymore.

So ! The long and the short of it is, some people are easily pleased while some people will never be pleased, and a few who should reconsider their expectations to prevent constant disappointment. 

I bet pulo wants Paul to pee in front of camera he seems to have thing for Paul 

• Haha 3

Il y a 1 heure, jimbo4 a dit :

Il n'est pas fiable de se forger une opinion uniquement sur les commentaires du forum, comme vous l'avez peut-être remarqué au fil du temps, les opinions varient.

Il y a des téléspectateurs qui, peu importe ce que Leora fait, ne lui donneraient pas de crédit, et certains qui la féliciteraient simplement parce qu'elle est Leora, il y a donc des extrémités opposées du spectre.

Il y a aussi une petite minorité qui demanderait à Leora de faire ce qu'elle ne ferait jamais, avec respect, comme toi, tu as dit que tu aimerais la voir faire pipi devant la caméra, oublie ça ! ça n'arrivera jamais et pour ma part je suis content que ça n'arrive pas, même si je ne regarde plus.

Alors ! Pour résumer, certaines personnes sont facilement satisfaites tandis que d'autres ne seront jamais satisfaites, et quelques-unes devraient reconsidérer leurs attentes pour éviter une déception constante. 

Bonjour Jimbo4

Je sais que nous avons une opinion différente ,mais j'aimerais comprendre comment faite vous pour idolâtrer Paul et Leora , et que vous défendez bec et ongles alors que vous ne les voyez plus et que vous est capable de juger les abonnées de CC sur leurs commentaires qui eux les voient

54 minutes ago, Anode said:

Hello Jimbo4

I know we have a different opinion, but I would like to understand how do you  idolize Paul and Leora, and defend tooth and nail when you no longer see them and are able to judge CC subscribers on their comments who see them

You seem to be under a misapprehension possibly due to language.

I do not idolize Leora and Paul in any shape or form. Read some of my previous posts properly and you will notice how much I have criticized her in the past, when she pleased me I credited her, but conversely when she pissed me off I was one of her fiercest critics.

If I idolized them would I have left RLC? Think about it!

I have never liked Paul, but my opinion is based on the negative things he has done not on anything else. But he is her choice, therefor whether I like or loath him is irrelevant isn't it.

Off course I will defend Leora if someone makes a remark that I disagree with, just as I would defend anyone who was in my opinion being wronged.   

Leora has not changed in the month since I left I don't imagine, unless she has grown another pair of tits on her back, so of course I can pass comment on her, naturally I can't pass comment on the action or lack of action I don't see, but the actual individual will not change significantly. Again, if you read my recent comments to other subscribers you will accept that I give an opinion on what is written or an opinion on a person I have watched for 9 years and not what is happening at the present time. 

• Upvote 1

il y a 44 minutes, jimbo4 a dit :

Vous semblez être victime d'un malentendu, peut-être dû à la langue.

Je n'idolâtre pas Leora et Paul sous quelque forme que ce soit. Lisez bien certains de mes messages précédents et vous remarquerez à quel point je l'ai critiquée dans le passé, quand elle m'a plu je l'ai créditée, mais à l'inverse quand elle m'a énervé j'étais l' un de ses critiques les plus féroces.

Si je les idolâtrais, aurais-je quitté RLC ? Pensez-y !

Je n'ai jamais aimé Paul, mais mon opinion est basée sur les choses négatives qu'il a faites et non sur autre chose. Mais il est son choix, donc que je l'aime ou que je le déteste, n'est pas pertinent, n'est-ce pas.

Bien sûr, je défendrai Leora si quelqu'un fait une remarque avec laquelle je ne suis pas d'accord, tout comme je défendrais toute personne qui, à mon avis, a été lésée.   

Leora n'a pas changé au cours du mois depuis mon départ, à moins qu'elle n'ait développé une autre paire de seins sur le dos, donc bien sûr je peux faire des commentaires sur elle, naturellement je ne peux pas faire de commentaires sur l'action ou le manque d'action que je fais 't voir mais l'individu réel ne changera pas de manière significative. Bis. si vous lisez mes commentaires récents à d'autres abonnés, vous acceptez que je donne un avis sur ce qui est écrit ou un avis sur une personne que j'observe depuis 9 ans et non sur ce qui se passe à l'heure actuelle. 

Mais comment pourriez vous donner un avis sur un écrit alors que vous ne les voyez pas ?

19 minutes ago, Anode said:

But how could you give an opinion on a writing when you do not see them?

Give me an example of where I have done so and I will try to explain

il y a 34 minutes, jimbo4 a dit :

Donnez-moi un exemple où je l'ai fait et je vais essayer d'expliquer

Je vais chercher mais avouez que lorsque les commentaires ne sont pas a votre gout  vous le faite savoir energiquement

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...