Jump to content

B4 - General Topic 2022 #68 (December)


Recommended Posts

I'm looking at Taylor all alone in her big bed. There is a non-western vision of what Hell is about, that depicts a glutton, with a feast of food sitting right in front of him, but without any arms and the means of getting the food into his mouth. 

Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, philo said:

Diese Raumzuteilung könnte eine der größten RLC-Entscheidungen des Jahres sein. Jeder, der schon einmal in einem Unternehmen gearbeitet hat, wird die Dynamik verstehen, die mit dem Wettbewerb um das Eckbüro ... den meisten Platz ... die beste Aussicht ... usw. verbunden ist. Wenn der dienstälteste, aber produktivste die älteren Veteranen schlägt, die sich nur auf ihr Erbe verlassen, werden die Funken zu fliegen beginnen. Vertrau mir!

RLC trifft leider oft ziemlich gruselige Entscheidungen. Ich kann nicht nachvollziehen welche Taten oder Eigenschaften Taylor dafür qualifizieren diese exquisiten Räumlichkeiten beziehen zu dürfen. Es sei denn man will  aus diesen Räumlichkeiten einen lesbischen Dauerpuff mit einer unansehnlichen Puffmutter machen die nur Unfrieden zwischen den Mädchen stiften kann.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Gerald Knauft said:

RLC trifft leider oft ziemlich gruselige Entscheidungen. Ich kann nicht nachvollziehen, welche Taten oder Eigenschaften Taylor qualifizieren diese exquisiten früher beziehen zu dürfen. Es sei denn man will aus diesem einen lesbischen Dauerpuff mit einer unansehnlichen Puffmutter machen sterben nur Unfrieden zwischen den Mädchen stiften kann.

Leider nicht alles übersetzt. Aber der Sinn meines Postes wird klar sein.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

If we are only looking at the RLC decision from the point of view or ratings (i.e.computer clicks), then clearly Taylor has to be appreciated for her prowess. I don't know of any man who could have gone to a party and made out with three different women in one evening. 

Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, philo said:

On the other hand, Taylor also needs Kristy. Not only does she "need" Kristy's body for her sexual pleasure, she needs her knowledge, her wisdom, and her status. Without that, Taylor is just a somewhat unattractive somewhat overweight person who sits alone on the bar stool in the kitchen waiting for someone who is avoiding her and who has played her like a fiddle.

Overweight ????  

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Just now, menouscope2015 said:

Overweight ????  

From their own conversations, Kristy and Taylor assessed that she (Taylor) is overweight. Taylor set some dietary goals and she has not kept them. Kristy keeps reminding her of it. 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...