Gerald Knauft Posted December 17, 2023 Share Posted December 17, 2023 4 minutes ago, poncherello said: Herzlichen Glückwunsch, gut gesagt Jetzt schnell in die Badewanne und den ganzen Dreck abwaschen ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cylinderopuntia Posted December 17, 2023 Share Posted December 17, 2023 5 minutes ago, Raddlesnake316 said: Das wird auch nicht das letzte Mal sein, dass sie mit einander gefickt haben, so gut wie sie sich verstehen Er hat das Ziel heute nicht erreicht Link to comment Share on other sites More sharing options...
poncherello Posted December 17, 2023 Share Posted December 17, 2023 Maybe Sara is shaking off all the shit right now? She is no longer needed because Karma is coming with a new friend Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rattlesnake316 Posted December 17, 2023 Share Posted December 17, 2023 1 minute ago, 1charliefoxx69 said: Sara's had enough. She, in a quiet moment thought..."This Guy". I bet a dollar to a donut they do not have sex again, but he surely try! When she closed the door to the bathroom...it spoke volumes. Das glaube ich erst, wenn irgendwann ne Party am Start ist und sie betrunken ist und sich nicht auf den Sex mit dem Typen einlässt, dafür vertrau ich Sara kein Meter weit das sie nie weder Sex mit Ihm haben wird Link to comment Share on other sites More sharing options...
1charliefoxx69 Posted December 17, 2023 Share Posted December 17, 2023 3 minutes ago, Lasse said: The only time Sara has had sex resulting in an orgasm was with Karma the first or second time!! Can't she remember that? A waterbate is how she gets hers now!!. Link to comment Share on other sites More sharing options...
poncherello Posted December 17, 2023 Share Posted December 17, 2023 This morning he was saying to "the tick": tomorrow I have to divorce someone or (I didn't quite understand) tomorrow I have to make someone angry. Who heard? Link to comment Share on other sites More sharing options...
1charliefoxx69 Posted December 17, 2023 Share Posted December 17, 2023 1 minute ago, Raddlesnake316 said: Das glaube ich erst, wenn irgendwann ne Party am Start ist und sie betrunken ist und sich nicht auf den Sex mit dem Typen einlässt, dafür vertrau ich Sara kein Meter weit das sie nie weder Sex mit Ihm haben wird She just put him in the "friendszone".... Just like Wolf. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rattlesnake316 Posted December 17, 2023 Share Posted December 17, 2023 Du sei mir nicht böse aber das muß sie mir erstmal beweisen, solange bleib ich bei meinen Leitspruch ( man kennt ihn auch von Stone Cold) d t a don´t trust anybody Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rattlesnake316 Posted December 17, 2023 Share Posted December 17, 2023 Denn heute früh war das beste Beispiel wenn Sie zuviel trinkt und zuviele Pillen schluckt das sie 0 Hemmungen hat und der andere schon das Kondom übergezogen hatte als er seine Hose ausgezogen hat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1charliefoxx69 Posted December 17, 2023 Share Posted December 17, 2023 2 minutes ago, Raddlesnake316 said: Denn heute früh war das beste Beispiel wenn Sie zuviel trinkt und zuviele Pillen schluckt das sie 0 Hemmungen hat und der andere schon das Kondom übergezogen hatte als er seine Hose ausgezogen hat. They were in the garage before that..so he probably put it on then. I bet he doesn't get as much as a hand job from Sara the rest of her stay 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rattlesnake316 Posted December 17, 2023 Share Posted December 17, 2023 Das werden wir sehen auf der nächsten Party oder falls Sara das nächste mal wieder Alkohol zu sich nimmt und der andere auch gerade in der selben Villa ist Ich bin nur mal halt ein Skeptiker und Sara hat mir bisher nicht wirklich gezeigt das sie wirklich mal ehrlich zu einer Person war und da schließ ich Karma mit ein Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse Posted December 17, 2023 Share Posted December 17, 2023 I don't think Max will stay much longer after this fiasco night! He knows it has been seen around the world that he is a lousy lover!!! 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts