Jump to content

Leora & Paul (2024) #18


Recommended Posts

7 hours ago, dougiestyle4u said:

Paul is a very needy baby. Any resemblance to Paul?

hello-jesse-ridgeway.gif     lucas-rangel-mamadeira.gif

I noticed briefly last night when he was on the couch and she was flashing her gash on the bed, he called out to her and she got up went to the kitchen got a tablet and a glass of water and took it to him, yet a little while later he was fit enough to go out with her.....What a laughable pair these two have become, he has always been a weak dipshit but she is becoming pathetic with her subservience. He is now officially classed as her Pimp !

  • Haha 1
  • Upvote 4
Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, jimbo4 said:

What a laughable pair these two have become, he has always been a weak dipshit but she is becoming pathetic with her subservience.

Sadly, and hard to believe, it appears that Paul has more brain cells than Leora because he has Leora wrapped around his useless fingers. Leora's RLC life is now 100% dictated by Paul. I guess the throttling/choking and fist pump scared Leora into submission to her "love of her life".

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

Comme je vous l'ais dit hier au soir ,Paul n'a pas plus mal a la jambe que vous et moi c'est son cinéma habituel ,quand ce n'est pas la jambe ce sont les yeux ou le dos ; c'est la façon qu'il a de nous emmerder et de bloquer Leora : avoir mal a la jambe et sortir a minuit pour aller chercher un paquet de biscuit chocolaté est sa façon de nous dire qu'il nous emmerde et que c'est lui qui commande !!!

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

il y a 41 minutes, dougiestyle4u a dit :

Malheureusement, et c'est difficile à croire, il semble que Paul ait plus de cellules cérébrales que Leora parce qu'il a Leora enroulée autour de ses doigts inutiles. La vie RLC de Leora est désormais dictée à 100% par Paul. Je suppose que l'étranglement/l'étouffement et la pompe à poing ont effrayé Leora et l'ont amenée à se soumettre à son "amour de sa vie".

Bonjour dougiestyle4 ;

Je suis entièrement d'accord avec toi ,Paul petit a petit reprend ces marques et son comportement autrefois  sa méchanceté commence a refaire surface et Leora doit sans aperçoit ,il n'est pas loin ou il la reprendra par le cou et de  la coller au mur ? maintenant Leora marche au doigt et a l’œil !!

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, Anode said:

Paul est un bébé éprouvette ,il a du être conçut avec des restants de sperme pour être dans l'état qui est ?

The best of him ran down his mothers leg at birth ! Or the midwife threw the baby away and kept the afterbirth by mistake.

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

il y a une heure, jimbo4 a dit :

Le meilleur de lui a coulé sur la jambe de sa mère à la naissance ! Ou bien la sage-femme a jeté le bébé et a conservé le placenta par erreur.

Bonjour jimbo4;

Sa mère aurait fait mieux de l'avaler au lieu de pondre un déchet pareil !

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...