coolcucumber Posted November 12 Posted November 12 Why is Madison leaving on Sunday ? It's way too late, she should be leaving tonight 😂 1
maxfactor Posted November 12 Posted November 12 13 minutes ago, coolcucumber said: Why is Madison leaving on Sunday ? It's way too late, she should be leaving tonight 😂 Relax...new software is coming soon 1
isidore57 Posted November 12 Posted November 12 il y a 23 minutes, HotWivesRock a dit : Je pense que c'est une fête de bienvenue pour l'invitée de Domi, une amie chilienne ; je crois qu'elle est arrivée en Espagne hier/aujourd'hui. Est-ce la première visite du petit ami de Dayana à la villa ? La fille en legging bleu et argent est une des meilleures amies de Dayana. Mais non, il est déja venu dans les deux villas dans des fêtes en B4 et en B7 avec Dayana chaque fois, la grande fille est très souvent chez eux et on la voit sur XLIFE , je devrais chez Dayana car le gars n'est pas répertorié par Xlife, mais il venait deja rejoindre Dayana quand celle ci était à B2
StnCld316 Posted November 12 Posted November 12 5 minutes ago, maxfactor said: Relax...new software is coming soon One issue to get solved and it will be ready to go. 1
isidore57 Posted November 12 Posted November 12 Le crétin de Madison ne viendra pas ce soir faire son cinéma pour dire que la musique est trop forte
HotWivesRock Posted November 12 Posted November 12 13 minutes ago, isidore57 said: No, he's already been to both villas for parties in B4 and B7 with Dayana each time. The older girl is very often at their place and we see her on XLIFE. I should be at Dayana's place because the guy isn't listed on XLIFE, but he was already coming to see Dayana when she was in B2. Thanks, after I posted I remembered he'd been to B7 and maybe a BBQ in the back garden at B4.
Brit Guy Posted November 12 Posted November 12 1 hour ago, thinga69 said: His farewell party was last Saturday. He was likely joking 😆😆😆
Brit Guy Posted November 12 Posted November 12 45 minutes ago, coolcucumber said: Why is Madison leaving on Sunday ? It's way too late, she should be leaving tonight 😂 She can leave when she wants so she doesn't need your unsolicited advice 😉
Brit Guy Posted November 12 Posted November 12 28 minutes ago, isidore57 said: The moron of Madison won't come tonight to make his movie to say that the music is too loud WTF are going on about.
isidore57 Posted November 12 Posted November 12 Voila ce que j'ai écrit : Le crétin de Madison ne viendra pas ce soir faire son cinéma pour dire que la musique est trop forte Le traducteur met ce qu'il veut
isidore57 Posted November 12 Posted November 12 Il vient de descendre à la cuisine pour prendre un coco ou une biere et un bol, il est remonté sans dire un mot
isidore57 Posted November 12 Posted November 12 KALI aurait du amener sa copine body buildeuse car elle est très belle et un soir , Dominga rentrait de boite de nuit, ivre et elle a tenté de draguer cette fille qui dormait dans le lit de Kali à B5 C'était un très bon moment innatendu
Recommended Posts