thereala78 Posted 15 hours ago Posted 15 hours ago 1 minute ago, Xarvaz said: yup, She was very young back then, she is much fuller now as you could see in the photo (which is gone). Ha yes, she was very cute... I was disappointed she showed almost nothing during her stay 😞 Quote
CuriousOne693 Posted 15 hours ago Posted 15 hours ago 3 minutes ago, Xarvaz said: yup, She was very young back then, she is much fuller now as you could see in the photo (which is gone). I assume Admins deleted the photo. Luckily I did see it 😁 Quote
thereala78 Posted 15 hours ago Posted 15 hours ago 7 minutes ago, CuriousOne693 said: I assume Admins deleted the photo. Luckily I did see it 😁 A photo in this thread? I see nothing 😞 Quote
thereala78 Posted 15 hours ago Posted 15 hours ago 5 minutes ago, moos54 said: read point 1 and 2 La même diligence de votre part serait souhaitable lorsque certains "gars anglais" insultent les autres membres usant de sobriquets à la limite de l'indécence... 😁 1 1 Quote
CuriousOne693 Posted 15 hours ago Posted 15 hours ago 15 minutes ago, thereala78 said: A photo in this thread? I see nothing 😞 You need to be faster 😆 1 Quote
CuriousOne693 Posted 15 hours ago Posted 15 hours ago 9 minutes ago, thereala78 said: han you didn't respect the rule1 of your own code! 😁 Excuse my ignorance, but what does "han" mean? Edited: Google did not tell me so I will have a guess "Hang on now"? Quote
thereala78 Posted 15 hours ago Posted 15 hours ago 7 minutes ago, CuriousOne693 said: Excuse my ignorance, but what does "han" mean? Edited: Google did not tell me so I will have a guess "Hang on now"? it's a french? onomatopoeia for "Ugh"? 1 Quote
moos54 Posted 14 hours ago Posted 14 hours ago 42 minutes ago, thereala78 said: La même diligence de votre part serait souhaitable lorsque certains "gars anglais" insultent les autres membres usant de sobriquets à la limite de l'indécence... 😁 Tu as un outil à ta disposition qui s'appel report Je t'invite à l'utiliser pour que les modérateurs puissent juger la situation C'est exactement ce qu'un membre a fait et je n'applique que les règles du forum par rapport à cette situation 1 Quote
thereala78 Posted 14 hours ago Posted 14 hours ago 15 minutes ago, moos54 said: Tu as un outil à ta disposition qui s'appel report Je t'invite à l'utiliser pour que les modérateurs puissent juger la situation C'est exactement ce qu'un membre a fait et je n'applique que les règles du forum par rapport à cette situation En France, la délation rappelle des temps sombres... mais c'est vrai qu'on y revient en ce moment malheureusement et que certains en sont nostalgiques et pas que en France.. mais désolé j'ai du mal... 😁 Quote
Xarvaz Posted 14 hours ago Posted 14 hours ago 4 minutes ago, thereala78 said: En France, la délation rappelle des temps sombres... mais c'est vrai qu'on y revient en ce moment malheureusement et que certains en sont nostalgique et pas que en France.. mais désolé j'ai du mal... 😁 There are simply many types of people and life is too short to dwell on just a few, let it go. Quote
CuriousOne693 Posted 14 hours ago Posted 14 hours ago 20 minutes ago, moos54 said: Tu as un outil à ta disposition qui s'appel report Je t'invite à l'utiliser pour que les modérateurs puissent juger la situation C'est exactement ce qu'un membre a fait et je n'applique que les règles du forum par rapport à cette situation Name and shame!!!!!! Just joking 1 Quote
Recommended Posts