Jump to content

Pictures Split #1 Part #1


Recommended Posts

someone has to give them some bottles of vodka and wine... just for research purpose.

i wonder how they are when they are tipsy and horny.

They are presented their lingerie to each other now. Well i guess christmas came early this year... just like some...

Link to comment
Share on other sites

une sacrée bande d'allumeuses!!! elles rigolent vraiment de nous!!! rlc à dû leur dire: "allumés les à fond, mais pas plus!!! douches dans le noir, masturbation: dans le noir ou sinon: maintenance!!! cet appartement n'a plus rien à voir avec la vraie vie, on profite du spectacle, mais rien de naturel...

a sacred band of bitches !!! they really laugh us !!! rlc to have told them: "lit them thoroughly, but no more !!! showers in the dark, masturbation: in the dark or otherwise: Maintenance !!! This apartment has nothing to do with real life, we enjoy the show, but nothing natural ... :-\

Link to comment
Share on other sites

Ain't this about a bitch,I just got a call from my dentist office saying Mike,we were waiting on you to come in for your appointment today and you never showed up,so we gonna have to reschedule you for Jan 12 2016,And to think that my wisdom tooth that I never took out is beginning to push up and start to hurt a little,so of all the appointments this one was kinda important dammit,what was I supposed to tell them that I missed my appointment because I was busy watching Irma twerk her sexy Ass :lmao: :lmao: :lmao: :haha: :haha:

Link to comment
Share on other sites

une sacrée bande d'allumeuses!!! elles rigolent vraiment de nous!!! rlc à dû leur dire: "allumés les à fond, mais pas plus!!! douches dans le noir, masturbation: dans le noir ou sinon: maintenance!!! cet appartement n'a plus rien à voir avec la vraie vie, on profite du spectacle, mais rien de naturel...

a sacred band of bitches !!! they really laugh us !!! rlc to have told them: "lit them thoroughly, but no more !!! showers in the dark, masturbation: in the dark or otherwise: Maintenance !!! This apartment has nothing to do with real life, we enjoy the show, but nothing natural ... :-\

faut dire que le nouveau plan de rlc pour cette appartement à bien fonctionner,je vois que beaucoup de membres sur le forum ont craqués et se sont ré-abonnés,les gens pensait dès que irma s'est masturber 1h après être arrivé qu'ils allaient voir du cul partout mais y-a vraiment beaucoup de gens naifs ici,je pensais un jour que rlc fermerait ses portes mais tant qu'il y aura des gens prêt à s'abonner dès qu'il voit une fille danser en petite culotte et bien rlc a de beaux et longs jours devant eux
Link to comment
Share on other sites

faut dire que le nouveau plan de rlc pour cette appartement à bien fonctionner,je vois que beaucoup de membres sur le forum ont craqués et se sont ré-abonnés,les gens pensait dès que irma s'est masturber 1h après être arrivé qu'ils allaient voir du cul partout mais y-a vraiment beaucoup de gens naifs ici,je pensais un jour que rlc fermerait ses portes mais tant qu'il y aura des gens prêt à s'abonner dès qu'il voit une fille danser en petite culotte et bien rlc a de beaux et longs jours devant eux

Personnellement, je trouve l'appartement plutôt sympa et il crée un peu de variété en comparaison des 12 autres appartements. RLC c'est 13 appartements. L'abonnement premium concerne les 13 même si environ 5 perdent rapidement de leur intérêt

Link to comment
Share on other sites

Guest TxFeller
On ‎2015‎-‎12‎-‎21 at 2:45 PM, evgi1 said:

(The Image Content is No Longer Accessible and Has Been Removed)

Okay, wait!! Don't move. I'll be right over.  :drool:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...