Jump to content

Barcelona Apt. #1 - General Chat Comments, Quotes & Thanks for Pictures & Videos (2016)


Recommended Posts

On 10/10/2016 at 2:08 PM, F219 said:

Je veux dire une blague à ce sujet mais je pense que vous avez raison. Ce serait une mauvaise chose.

Je l'ai déjà dit et je le répète, ces 2 appartements devrait fusionner les discussions. Ils sont tellement intergraded ensemble et nous sommes déjà référaient comme B1 et B2.

 

On 10/10/2016 at 2:21 PM, Thestarider said:

Il y a quelques bonnes raisons pour lesquelles nous ne fusionnons les fils, de la raison la plus évidente est d'abord que chaque appartement a ses propres différents fils, le chat général, les photos et les vidéos dans la section RLC de ce forum.

2ème il y a actuellement 262 pages par page 15 de poste dans le fil de Barcelone 2, et 223 pages de 15 messages par page dans le fil de Barcelone 1 ou 7275 messages indavidual en 10 jours, soit une moyenne de 727 messages par jour.

Maintenant, imaginez que vous êtes nouveau sur le forum, ou un membre qui a été déconnecté pendant quelques jours, et que vous vouliez essayer de rattraper son retard sur ce qui se passe autant de membres font maintenant, et comment la confusion, il serait à eux de sauter à travers et de post combinée essayer de lui donner un sens.

bonjour,

je viens de lire vos commentaire et je suis d'accord avec vous Thestarider car nous les non membres de RLC, ne peux pas voir les cam de l'appartement B.2

ces que mon avis ici

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 63.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Noldus

    5698

  • Dreamer24

    3099

  • legrandrobert

    2436

  • euromike69

    2175

Milena does drugs, cheats on her boyfriend, obviously has no problems fucking on cam, and most importantly she speaks English. She may not be the best looking and she's definitely not someone you want to bring home to your parents but she is definitely the best girl this apartment has ever seen, by far. RLC should be lucky if they can find more girls like her.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, miscvoyeur said:

Somebody please get Jasmine out of this house. Why is she even here?

I dont know i think Jasmin is just getting away with it at the moment she is so damn hot. She just got undressing in her room and did not hide, btw she has a pad on anyway

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, sulzer25059 said:

Its still early for Jasmin she may take a while to be a bit more open, those who don't do not tend to last very long so wait and see.

I don't mind if a girl is shy. In fact I totally respect that. But there is a significant difference between those who are shy and those who actively have a problem with being naked around other people. Jasmine has already stated this. She's not going to be fun at parties and I'm assuming that she's going to be antisocial to everyone because she's always going to be uncomfortable. 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...